zie net paaskuikens op tv als we allemaal kopen geven we daarna aan gradus hahahhahaha heeft hij kippies genoeg
ATE schreef:af en toee heb ik best goede plannen hahahahaHa, ha, het zou toch een mop zijn als het alleen maar mannetjes zijn.
Tytje schreef:Hé leuk Liquita, ik las dat je ook 26 apr. in Kwadijk gaat starten. Als het maar geen 25 graden is.Nee, dat is niet te hopen. Dat mag wel de dagen er na
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Hé leuk Liquita, ik las dat je ook 26 apr. in Kwadijk gaat starten. Als het maar geen 25 graden is.Nee, dat is niet te hopen. Dat mag wel de dagen er na ik heb heel mooi weer besteld van 27 tot 1 mei
ATE schreef:ik heb heel mooi weer besteld van 27 tot 1 meiWaarom niet tot 1 oktober??? Dan blijven we lekker thuis in de vakantie.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik heb heel mooi weer besteld van 27 tot 1 meiWaarom niet tot 1 oktober??? Dan blijven we lekker thuis in de vakantie.wil niet te hebberig meteen zijn
Ze staan hier [EA-CO] Gave handgemaakte Bling Bling frontriemen! Ook Swarovski!. Ik heb er 1 die op pagina 2 staat. Een dunne met 2 rijen bling. In het echt is het mooier dan op die foto.