Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:De uitslag van de zitcompetitie is online...
Het is dat er niet meer mensen zijn bij cat. 3, maar om nou door te gaan met punten waarmee je normaal helemaal onderaan zit, vind ik best erg, en een beetje zonde..
Hoop dat er volgend jaar meer in die categorie in zit, want dit is niet te doen, aangezien je eigenlijk al weet dat ze niet door zijn bij de regionaal..
Melanie_B schreef:Oeh kijk eens wat een goede site van zijn papa.
echt leuk om te zien! Die behaalde resultaten enzo!
En tis best wel een hele mooi hengst, Nagano!
Die hals heeft Ram blijkbaar van z'n vader!
http://www.roshoeve.be/hengsten/Nagano.htm
Kirsten_S schreef:De uitslag van de zitcompetitie is online...
Het is dat er niet meer mensen zijn bij cat. 3, maar om nou door te gaan met punten waarmee je normaal helemaal onderaan zit, vind ik best erg, en een beetje zonde..
Hoop dat er volgend jaar meer in die categorie in zit, want dit is niet te doen, aangezien je eigenlijk al weet dat ze niet door zijn bij de regionaal..
Das de verkeerde Nagano! Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:De uitslag van de zitcompetitie is online...
Ben het met je eens dat het niet leuk is dat er maar 3 mee deden,
en dus allemaal door zijn.. Maar om nu te zeggen dat ze niet door
gaan bij de regionale?
.
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Haha Kirs, even verder lezen!Das de verkeerde Nagano!
Ohh

Melanie_B schreef:Maar Kirs, hangt ook een beetje van de jury af he..
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Maar Kirs, hangt ook een beetje van de jury af he..
bij lokaal of regionaal?
stel die zondag was een jury die streng was, dan vind ik het raar dat cat.1 en cat.2 hogere punten hebben dan cat.3 . En veel verschil zit er nog geen eens tussen cat. 2 en 3. Ze hebben ook gemixte groepen dus veel zou het niet verschillen kwa punten waar ze op letten..
lisetjjee schreef:jaa klop wel idd
ik ga ook vragen of sandra extreeeeeem naar mijn houding wil kijken en of ze me op verschillende paarden wil zetten.
en dan gaan we gewoon de meiden van lies verslaan (6)
ff laten zien wat rsva kan!! vorige keer was ik niet door gegaan omdat mijn beugels te kort waren en daardoor waren mijn benen niet op de goede plek
dat waren net de puntjes die ik miste. baalde ik echt heel erg van. dus voor al nu ook goed kijken naar de lengte van mijn beugels
, maar ik heb me twijfels door de kleine groep mensen. Dat was vorig jaar ook zo, dat we (uiteindelijk) met ze drieeën waren, maar dan is er niet echt een selectieproces, beetje survival of the fittest bedoel ik , en dat was er niet .
) onder de honderd punten zat. Maar misschien komt dat omdat ze op Victor zet. Liesbeth zelf had een tijdje terug gezegd dat ze de houding van Merel op Victor niet mooi vond, terwijl Merel echt wel een mooie zit heeft! lisetjjee schreef:jaa ga zeker me best doenff laten zien wat rsva kan!! vorige keer was ik niet door gegaan omdat mijn beugels te kort waren en daardoor waren mijn benen niet op de goede plek
dat waren net de puntjes die ik miste. baalde ik echt heel erg van. dus voor al nu ook goed kijken naar de lengte van mijn beugels
Ahtnamas schreef:@ Kirsten, ik was verbaasd dat Merel (niet marina, dat is haar moeder) onder de honderd punten zat. Maar misschien komt dat omdat ze op Victor zet. Liesbeth zelf had een tijdje terug gezegd dat ze de houding van Merel op Victor niet mooi vond, terwijl Merel echt wel een mooie zit heeft!