Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:DRINGEND GEZOCHT !!!!!!!!!!!!
EEN RECHTOPSTAANDE FOTO VAN KARTOUCH
!Sabinee__ schreef:Hoe gaan we het eigenlijk doen als niet iedereen een foto heeft ingeleverd ?

Melanie_B schreef:Ik heb op Jumpy gereden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En hij's leuukkk!!!! I'm in loveeeeNu al!
Toen ik op de manege aankwam eerst natuurlijk gelijk het schimmeltje bestuderen, lekker poetsen, vond ie wel lekker! Heb al een plekje op zijn hals gevonden wat meneer ergg lekker vindt!![]()
Lekker wortels, en snoepjes gegeven. En hij pakte het vét lief uit je hand.Al die andere manegepaarden zouden er een moord voor doen, maar hij doet het zo lief dat het net lijkt of ie nooit wat lekkers krijgt. Of nog nooit wortels heeft gegeten. Hij at het trouwens ook heel rustig, en Aglona die ik het al had gegeven deed hap, kauw, en weg.
Toen hoorde ik Sandra zeggen dat ze de lijst ging uitprinten.. Dus ik hup acher haar aan..Want ik had al van Kirsten gehoord dat hij waarschijnlijk om half 6 mee zou lopen. Dat had ik zelf ook al verwacht.. Want Frans kennende wilt hij weten wat dat beest allemaal kan..
En daar stond het; Melanie Been - Jumpy!
Dus ik was gelijk al helemaal blij uiteraard!Op een schimmel rijden! Ben gek op schimmels, dus er bestond haast niets mooiers.
Opzadelen was hij hartstikke braaf. Helemaal NIETS te merken aan zadeldwang. Ook niet met aansingelen.. Op stal is ie ook echt een sukkeltje.. Dan staat ie er zo dood bij..Alsof die er al jaren staat!
Toen hoofdstel indoen, bitje ging er niet echt gemakkelijk in. (Ook overigens niet uit.)
Naar de bak lopen met de schimmel!Pff.. moet nog steeds aan die naam wennen.. Jumpy..
Paar rondjes aan de hand met hem gelopen, moest namelijk op Frans wachten. Toen Frans er eenmaal was zegt ie; 'Durf je het aan?'. 'Tuurlijk durf ik het aan!
'. 'Zachtjes gaan zitten, hij kan met opstappen nogal vreemd gaan doen'. Ik stapte op, en hij bleef gewoon staan!
Me beugels had ik van te voren al opmaat gemaakt.. Dus dat was heel fijn.. Toen liep Frans even een stukje mee, en toen liet ie los. Schimmel bleef braaf.
Eerste drafje was wel vreemd.. Hij ging hard! En als ik denk 'Nu gaan we draven', dan zit hij al in draf!Toen paar keer kruisje gesprongen vanuit draf,, *daarvooor eerst balkjes gedraaft* en dat ging goed! Na de sprong ging die alleen wel over in galop. Hij heeft zo'n goddelijke galop!
Allemachtig. Alleeen een beeeuuutje snel
![]()
Toen dat eenmaal goed ging moesten we omstebeurt vanuit galop.
Het aangaloperen ging nog wel moeilijk zeg! Eerst gaat hij namelijk harder draven, en dan springt hij aan.. Heel vaag.. En niet echt confortabel voor mij.. Maargoed, hij ging in galop. Eerste paar keren kon ik hem na de bocht voor de hindernis niet in galop houden.. Omdat hij zo hard ging wou ik hem terug rijden.. En dan werd dan de draf... Inplaats van een nette verzamelde galop. Oftwel, teveel ingehouden.![]()
Maaaaaaaaar! Het is gelukt!!En daar ben ik best trots op.
Uiteindelijk paar keer een stijl gesprongen.. Mén, wat springt dat beest
Allemachtig.. Frans zei nog 'Fijn is dat hé, op een springpaard!'.
En 'Vind je hem leuk?', Nou volgens mij sprak mijn gezicht boekdelen.. Ik had me een smile op me gezicht!! En na de hindernis geroepen 'Hij is leuuukk!'. Hahaen dat is ie zeker.
Je hoeft bij dit paard zooo weinig druk te hebben met je been.. En dat ging me eigenlijk nog wel heel goed af! Vond dat ik best een goede beenhouding had..Kon ze vrij stil houden! (Misschien mede leren rijlaarzen?) Alleen het aangaloperen was nog rommelig.. Maar daar zit ik nog niet zo mee eerlijk gezegt.. Dat komt vanzelf wel goed.
I'm in loveeeLiep na het rijden de hele tijd met een BIG BIG BIGGGGG SMILEEE
![]()

Yaraa schreef:Wat leuk, Melaniee!!! Dat jij gewoon op Jumpy mocht springen![]()
echt superleuk voor je, meis!
Melanie_B schreef:Jammer dat ik je niet heb kunnen zien rijden Maaik!
Alleen volgens mij werd Frans op een gegeven moment errggg boos op iemand ofniet?
We hoorde hem boven helemaal schreeuwen

Sabinee__ schreef:Kirsten_D Dat staat toch in mijn onderschrift ?

Melanie_B schreef:De opening word leuk!
Ben Sabine beetje aan het helpen,
en kan jullie verklappen dat ie wel leuk word
Sabinee__ schreef:Hey Mel .. Wil jij anders de opening doen ?
Want ik ga het echt niet redden denk ik .. Voel me absoluut niet goed, en ben het hele weekend weg ..
Desnoods geef ik je m'n wachtwoord wel even, dat je alle foto's uit m'n inbox haalt enzo ..