leuke foto's hoor!
alsjeblieft roos!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:@ Annemiek: He, wat een tegenvaller! Wat k*t voor jullie... Willen jullie de dressuur helemaal niet meer oppakken?
Wel erg gaaf dat je nu al terecht kan bij Ida en Final op stal! Ben je ook gelijk van het probleem af dat je niemand kan vinden die met je naar buiten kan.

AnnemiekvM schreef:@ Donna
Moet head in je onderschrift niet heart zijn? Of schrijf je hearth met een H erachter??? Nou weet k het ook niet meer.
Vandaag is Gert Jan bij Tommie geweest. Zijn rug was helemaal niet goed. Hij is behandeld en nu moet ik 5 dagen longeren. Daarna kijken we verder. We hebben nog geen idee waar het vandaan komt.
Verder heb ik vandaag mijn stal opgezegd. Ik ga met Tommie naar Soest verhuizen en dan komt hij op dezelfde stal te staan als Ida en Final.
Ik denk dat het voor ons daar beter is. We gaan stoppen met dressuur, omdat het waarschijnlijk allemaal te zwaar wordt voor Tom. En daar zitten we midden in het bos en kunnen we veel buitenritten maken.

Wel fijn dat je nu op die andere stal terecht kunt
Dominiqueee schreef:@ Rosanrosan: Je hebt het netjes gedaan hoor, ondanks dat Ziack wat tegenstribbelde!