Ohhh
Als me vader me meteen had geroepen (was boven aan het leren) was ik meteen op me blote voeten na buiten gerend om ze persoonlijk verrot te slaan! Je komt niet aan me familie! GVD laat dat duidelijk zijn! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als me vader me meteen had geroepen (was boven aan het leren) was ik meteen op me blote voeten na buiten gerend om ze persoonlijk verrot te slaan! Je komt niet aan me familie! GVD laat dat duidelijk zijn! Iriis_ schreef:Sommige mensen..
Ik snap echt niet hoe mensen zo iets leuk kunnen vinden.
Echt ku.t dat je konijn daar de dupe van moet worden!
Is het nu wel goed met der oog??
Iriis_ schreef:Doeeen![]()
Wat een sukkels!

Elja schreef:Aah kirsten
geef dais maar een kusje van mij hihi
Elja schreef:ik ga in de vakantie misschien een klein maandje naar london of parijs

. Ik heb het gezegd gezegd gezegd
. Ik heb gezegd dat ik hem gewoon eerlijk waar niet uit mijn hoofd kan krijgen en dat ik echt tot over mijn oren verliefd ben. Kon het niet laten
. Majja, heb ook maar weer gauw offline gedaan, ik schaam me helemaal de pest man
Elja schreef:ik ga in de vakantie misschien een klein maandje naar london of parijs
Met wie ga je?!
Emmaa_ schreef:Oh Kirs wat poedersuiker. Ik heb het gezegd gezegd gezegd
. Ik heb gezegd dat ik hem gewoon eerlijk waar niet uit mijn hoofd kan krijgen en dat ik echt tot over mijn oren verliefd ben. Kon het niet laten
. Majja, heb ook maar weer gauw offline gedaan, ik schaam me helemaal de pest man
deed ik vroeger ook altijd
hahaha Emmaa_ schreef:Oh Kirs wat poedersuiker. Ik heb het gezegd gezegd gezegd
Hij wist ook echt niet wat hij moest zeggen! Echt jammer dat het niet wederzijds is! Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Oh Kirs wat poedersuiker. Ik heb het gezegd gezegd gezegd
Aaaah!Hij wist ook echt niet wat hij moest zeggen! Echt jammer dat het niet wederzijds is!
Kirsten_S schreef:Nee het is ook best wel moeilijk volgens mij om daar een reactie op te geven zonder iemand te kwetsn.
. Laat mijn hart iig niet een tweede keer breken.
Melanieetjuh schreef:Morgen misschien op Victor rijden!
Astor schreef:Melanieetjuh schreef:Morgen misschien op Victor rijden!
Oh je hebt het gevraagd?
?
Je hebt toch niet voor niks al een keer op hem gereden!
Astor schreef:Ik dus ook niet?