Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:Leuk...Goed plan dusDat krijg je als je te hoog in het niveau meerijd he.![]()
in de kinderles nog wel. mijn breuk gehalte stijgt meteen met 2.![]()
ben er zo trots op dat het gelukkig nog meevalt in al die jaren dat ik les geef.
echt sneu voor sandra. die is letterlijk en figuurlijk onthand.![]()
Ik wil een grote kaart kopen en die neem ik vrijdagavond mee. dus wie er dan is kan er een opbeurend berichte in schrijven.
goed plan?
. mntj schreef:heeft mannetje de computer, hihi.joepi. spannend morgen mag ik naar curses.
1e keer ben benieuwd.
xan schreef:_sandra schreef:is altijd weer leuk, en dan zijn we sneller toe aan een nieuwe titel!!!!!
Allemaal snel foto's aanleveren bij Liquita !!!!!!!!!!!!!!!
_sandra schreef:Nee hoor, ik heb niet genoeg foto's van jullie allemaal (van jou natuurlijk wel _sandrageloof me, peet heeft genoeg fotos van ons allemaal. die is gek op fotos maken!!!
) .mntj schreef:Er zoun eigenlijk een belletje moeten gaan rinkelen als er iemand in de huiskamer komt, hihi.ga maar ff wat anders doen. kom straks wel weer kijken.
lopen we elkaar vast weer mis.
meelen schreef:_sandra schreef:
hahaha, ja meelen, de nieuwe leden nemen het over hoor!!! de die hards zijn denk ik allemaal aan het werk!
gehgehgeh, Winnitou Liquita en ikkes zijn de die-hards ja, die gaan tot diep in de avond/nacht door.
vandaar dat ik er nog steeds ben. Nicole1995 schreef:Nou ,ik ga maar weer,Kan jullie niet bijhouden hoor ff.Als ik klaar ben met lezen en antwoorden zijnjullie al weer zoveel pagina`s verder hahahha.
. xan schreef:Ja...waarschijnlijk tot dat alle paarden pony's ziek geweest zijn.mntj schreef:Die andere haf is sjakie.
heb ook sterk het idee dat er ook een zwaar verkoudheids virus hangt.
Dat ga je nu toch wel denken toch ?
Vanmiddag stond Nancy met de DA te praten, zij hadden het erover dat het nog wel maanden kon
duren voordat dit over was.
xan schreef:Met 500 kaarsjes...dus schatjes ff doorzoeken!!!meelen schreef:Dan moet ik helaas de taart maar alleen opeten
Als we zo doorgaan vanaaf halen we de 500.
Dan kunnen we die taart daar mooi aan opofferen.
meelen schreef:Is best gezellig hoorJa Xan, jij had nog mazzel. Maar wat d8 je van Liquita?![]()
Aaaaaaaaaaaah arme Peet
. xan schreef:mntj schreef:Zou vanaaf ff wat gaan lezen en voorbereiden voor mn cursus morgen.
gaat niets worden heb ik door.
bokt.......
Wat voor cursus doe je ????? (iets met halve volte ?)
.
.
.
Wel zo makkelijk, hihi.