Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Lisanne schreef:Ben benieuwd naar jouw rapport Ireen!!
. Maar dat wist ik al.
. Die is cool trouwens, die wil ik!!
Knap van je!
_Lisanne schreef:Goed zeg Ireen!!Knap van je!
Pff, hebben jullie dat ook op hyves, dat heel de tijd vreemde jongens je toevoegen enzo?
Kijk jullie 'ken' ik dan van Bokt, dat vind ik wat anders. Maar anders weet ik straks helemaal niet meer wie wie is in m'n lijst, heb je bijvoorbeeld 10 Kim's in je lijst, té irritant.
Zo'n jongen die me toevoegde en zei: 'Ik rijd ook paard.' Yeah right.
Toen had ik die wel voor de lol geaccepteerd en toen ging 'ie tegen me praten en de hele tijd: 'Wil je afspreken?' en toen 'ie wegging: kusje kusje kusje waar je wil.
Ooohh my gosh.. toen maar verwijderd als vriend weer.
._Irene11_ schreef:[SGW-ITP] Voor het eerst @ Cross!!
Deze lijkt best wel op Goomez![]()
@ [naam]: Er moet ook echt weer zebraprint op de foto hè![]()
Maar niet heel veel.
_Lisanne schreef:.
Verschrikkelijk zulke mensen hahaha.
Vroegâh ging ik met een vriendin ook wel eens op die manier jongens pesten.
En op een gegeven moment was er ook zo'n jongen die zoooo graag met me wou afspreken om wat leuks te gaan doen in de bosjes.
'Nee sorry, dat ligt niet lekker.'
Juul schreef:Ohja ik had 't laatst wel een keer! Haha alweer vergeten.Zo'n jongen die me toevoegde en zei: 'Ik rijd ook paard.' Yeah right.
Toen had ik die wel voor de lol geaccepteerd en toen ging 'ie tegen me praten en de hele tijd: 'Wil je afspreken?' en toen 'ie wegging: kusje kusje kusje waar je wil.
_Irene11_ schreef:[naam] schreef:Ohja ik had 't laatst wel een keer! Haha alweer vergeten.Zo'n jongen die me toevoegde en zei: 'Ik rijd ook paard.' Yeah right.
En? Waar wil je je kusje?![]()
Sims dus.