Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

San1978 schreef:Dat bedoel ik met lekker laten kletsen. Of onderneem actie of accepteer dat het is zoals het is. Ik zou persoonlijk als ik een wedstrijd elders zou starten eerst informeren naar de bodem voordat ik een hele reis voor Jan met de korten achtenaam maak. Of is dat dan weer iets té overdreven?
Cassidy schreef:Maar zelfs als er een goede bodem ligt, dan kan die op het moment van de wedstrijd nog niet geschikt zijn (bijv. te nat, of te droog). Eef is ook een keer naar een wedstrijd van nota bene de NRHA afgereisd waar de bodem zeiknat was en er ook niet knap in geschowd kon worden.

Miss_Montana schreef:Cassidy schreef:Maar zelfs als er een goede bodem ligt, dan kan die op het moment van de wedstrijd nog niet geschikt zijn (bijv. te nat, of te droog). Eef is ook een keer naar een wedstrijd van nota bene de NRHA afgereisd waar de bodem zeiknat was en er ook niet knap in geschowd kon worden.
Maar dat is dan toch ook geheel de schuld van de organisatie? Als je weet dat er een reining wedstrijd in aantocht is die in de binnenbak word gehouden (buitenbak en weersomstandigheden ff daar gelaten), dan hou je toch weken van te voren al rekening met het feit dat de bak perfect moet zijn?
Cassidy schreef:Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat het geen zin heeft om ver van tevoren het hele land door te crossen om te controleren of de bak idd geschikt is voor de discipline die je wilt rijden (in dit geval de reining) als er op korte termijn nog dingen gedaan kunnen worden (per ongeluk of met opzet) waardoor hij alsnog ongeschikt wordt (zoals, teveel water erop).