johnvt schreef:Als je maar niet te lang verveelt, ga ik gewoon naar binnen hoor.
Ik zie je morgen wel verschijnen
haha, die John en als ik dan een broodje shoarma voor je neus houdt blijf je dan wel buiten???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Als je maar niet te lang verveelt, ga ik gewoon naar binnen hoor.
Eefje23 schreef:johnvt schreef:Als je maar niet te lang verveelt, ga ik gewoon naar binnen hoor.
haha, die John en als ik dan een broodje shoarma voor je neus houdt blijf je dan wel buiten???
Eefje23 schreef:Zie je wel dat ik je dan heeeeeeeeeel lang kan vervelen!!
Eefje23 schreef:wie zegt dat je hem krijgt! Ik hou hem alleen voor je neus!!!
johnvt schreef:Eefje23 schreef:wie zegt dat je hem krijgt! Ik hou hem alleen voor je neus!!!
Alleen voor mijn neus, o dan binnen 2 seconden weg naar binnen, dat broodje voor mijn neus is al vervelend EEFFFFFFFFFFFFFFF
scholiertje schreef:Ooh Marion wat een leuke foto van Banaan.. ik heb er ook betrapt. Ik kwam aanlopen, en normaal kijkt ze naar buiten als ik fluit of roep.. maar er kwam maar nix. Dus ik dacht 'die is vast buiten gezet ofzo' ... maar ik keek om het hoekje en ze lag gewoon echt te slapen hihi! Dus John, dat was vóór de 3-uurs-rit!!
Falli schreef:Gaan we nog meer mannen versieren en van de straat af plukken!
scholiertje schreef:soow voor mij ook weer een paarden-dagje!
eerst stapritje met banaan gemaakt, toen toch nog even de bak ingegaan.. ging goed!!
denk dat het kwam omdat ze zo lekker 'ingestapt' was, gewoon helemaal ontspannen, helemaal jippie dus! Haha had wel het gevoel dat ik aan het vreemdgaan was Noes, toen ik met Marieke naar buiten ging
... morgen weer naar buiten denk ik, met Fallon en Aniet
.. ik heb de smaak te pakken
... maar tis gelukkig (nog) geen snelheidsduivel
madelon31 schreef:heb hele dag in bed gelegen zit nu met een bak met vicks voor me neus voor mijn comp hihi ff stomen hopen dat ik morgen weer een stukkie beter ben.
Voel me echt beroerd niks an.![]()
![]()
Falli als ik me goed voel wil ik misschien wel ff mee.
Weet niet of je met mij mee wil natuurlijk...heli gaat er nog wel eens vandoor!
madelon31 schreef:Ruben bedankt voor het maken van de naambordjes....ik vind ze echt heel gaaf!!!
AnitaJoeri schreef:madelon31 schreef:Ruben bedankt voor het maken van de naambordjes....ik vind ze echt heel gaaf!!!
slijmbal ik ga het hem lekker niet vertellen