Heb echt heeeerlijk geslapen Voor het wakker worden nog even rustig alle examenstof in mn hoofd herhaald en het zit er geloof ik allemaal in! Straks nog even voor de zekerheid opzoeken hoe ik een mediane en een pfannenstiel moet desinfecteren. Die 2 lijken erg op elkaar, maar gaan toch allebei weer net ietsjes anders!
Iedereen een leuke dag toegewenst!! Heb gehoord dat het zonnetje vanmiddag weer goed gaat schijnen
Jaa!! Nu mag ik steriel aan tafel Van het weekend maar eens wat OK's uitzoeken en die enigszins gaan voorbereiden. Wie weet wordt dinsdag dan mn eerst keer
Ik had een vriend op bezoek en het was laat geworden ( 4:30!! ), dus ik ben nu pas wakker! Zonde want de zon schijnt heerlijk, dat word snel onder de douche en naar buiten
Heerlijk weertje komt weer is kijken! Ben heel hard aan het leren op balkon, moet ook gebeuren! Morgen m'n laatste toetsweekdagje, en dan het hele weekend bij Baira, dus m'n ontspanning zal ik wel vinden.
Heeft er trouwens zondag nog iemand les in de buitenbak? Een vriendin van mij komt foto's maken van mij en Baira, maar wil niet iemand in de weg lopen.
Ik zal nog wel even laten weten hoe laat ik les heb
Weet neit wat je van plan bent aan foto's?
oudaccountx
Geplaatst: 15-03-12 18:00
De planning was dat ik zou gaan rijden en dat ze dan foto's zou maken haha. Maar het maakt niet uit hoelaat je les hebt hoor haha! Ik kijk wel wanneer ik ga rijden, we hebben de hele dag de tijd.
Kijk trainingen van Michiel! Maar 22,50. Ik weet alleen niet of ik al over vaste ( hoge ) hindernissen durf omdat we soms nog verkeerd uitkomen en ik dan wel erggg blij ben dat de balken mee veren
Misschien eerst schriktraining en nog wat Jan Verboon Jumpings houden en dan met een aantal en trailers daarheen ?
Wanneer gaan we trouwens vrijspringen en ohz? En de schriktraining? Datums prikken die wel echt door gaan.
Mijn paps is vandaag begonnen met het nieuwe laminaat te leggen. Is ie bij rij 10 ongeveer, knalt mn moeder een glas van tafel... laminaat stuk Kon die er 6 rijen uithalen om die kapotte planken ertussenuit te halen.
Daarna met mn mams de trailer opgehaald om het een en ander voor mn zus op te halen. Draaien die banden in eerst instantie niet, dus we kregen hem niet van zn plek af Hoe bedoel je... ik word nooit meer gebruikt
We zijn ook nog even langs de Mr Ed gereden voor die singel, is dat kreng nog steeds niet binnen Moet nog een week wachten
En nu... nu ben ik moe en kan mn ogen niet normaal open houden. Even een instortmomentje