Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:WTF!!
dit is het laatste level van Bubble Struggle, heb hem nog niet gehaald maar dat red ik denk ik ook niet!
Dominiqueee schreef:Op Lilith?Ohja, 9 maart is er een pension springles en ik ga meedoen op Goldie! Wilde eigenlijk op Jolinde/Donna want die kunnen hoog springen, maar daar gaan Manon en Ashley al op. Maar heb begrepen van Xandra dat Goldie het ook aardig kan! Nando was ook nog een suggestie, maar ik heb altijd het idee alsof ie niet wilt. Hij weigert ook vaak, dus dan ga ik liever op een paard die er wel plezier in heeft.
Ga ook een keertje samen met Jolanda (van Gijs) op Lillith naar buiten, want die kan best spoken buiten, haha.
AnnemiekvM schreef:Ja Lilith is zeker braaf! Rosa gaat eigenlijk bijna altijd naar buitn met Lilith omdat ze(Lil) Het niet zo fijn vind in de bak enzo! Maar Ik ga dan altijd mee en dan gaat Lil niet heel hard ofzo maar wel heel lief en beschaafd!Lilith is heel lief buiten. Daar heb ik regelmatig mee samen gereden!!
Ik heb net een bed, bank, 2 stoelen en nog wat andere spullen gekocht! Heb bijna al mn hele inrichting bij elkaar.
AnnemiekvM schreef:Lilith is heel lief buiten. Daar heb ik regelmatig mee samen gereden!!
Ik heb net een bed, bank, 2 stoelen en nog wat andere spullen gekocht! Heb bijna al mn hele inrichting bij elkaar.

_Roosmarijn_ schreef:Kelsey weer helemaal blij ja!Eigenlijk zou ik de 2de helft van de rit mogen maar dat vond ik niet zo nodig. Ik vond het super gezellig om naast Lea te lopen terwijl Valerie erop zat. En Kelsey vermaakte zich geloof ik wel op Urnie.
En natuurlijk vermaakte ik me prima!

josewoos schreef:Wat vind jij laag roos??? Laatst sprong die ook 80 cm, het is dat de ruiter niet hoger durfde anders ging ze nog hoger
SuusKiiss schreef:josewoos schreef:Wat vind jij laag roos??? Laatst sprong die ook 80 cm, het is dat de ruiter niet hoger durfde anders ging ze nog hoger
Ik denk dat je het tegen mij hebt:P Maar springen ze in de les 80 cm!!