Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. 

.
.
, ik heb hulp nodig bij het wakker blijven
.
. Ik zit nu maar aan mijn schoolopdrachten te werken en die zijn echt saai!!
Ja hoor, ik ben weer thuis.
En die foto's zijn hip hoor, je staat er leuk op.
)
ik thuis en in de trein. Ik was om 8u mijn bed uit en al voor 9 uur zat ik weer te studeren...
, 8 uur 'werken' zonder pauze.... Daarna naar Atlas toe... Stal uitmesten, daarna Atlas aan het werk zetten die er weer eens zin in had (in tegenstelling tot zondag toen die geen stap verzette) Meneer sprong telkens zelf aan in de rechtergalop (in één keer goed) dus toen vond ik wel dat ie het op mijn teken mocht doen ook.... Zeg je galop, wat doet meneer aanspringen in de linkergalop... Dus weer terugnemen... opnieuw proberen natuurlijk weer links.... Gelukkig begreep hij het de derde keer wel.... half rondje laten galopperen en weer in draf laten gaan (anders bestaat het gevaar dat ie overspringt of uit zichzelf terugvalt
, kan je weer opnieuw beginnen) en tja hij had die kant uit zichzelf ook al getraint... Linkergalop ging wel goed... (maar ja zn makkelijke kant he...). Ik was uiteindelijk best wel tevreden met hem... Hij heeft vandaag goed zn best gedaan.... En ik ook want ik ging met hem meerennen (dat in het middenblijven staan en meedraaien daar doe ik niet aan
, zit m liever achter zn gat aan daar reageerd ie ook nog is goed op...).
.
) 

Maargoed, we hebben het overleefd
. Volgens mij krijgen de paardjes een beetje last van zomerkriebels... Ze laten hun wintervachtje zachtjes aan los en worden ineens wakker uit de winterslaap
.
.
. 
. Ik ben ook wel goed bezig vandaag!! Al 12 mailtjes verstuurd (ben zo trots op mezelf). 
haha 
. Ik zit op bokt en op me werk
. Dat is nog veeeeeeel beter!!!
Mariet schreef:En ik heb ook hard gewerkt en de paarden gedaan
Bijna nog van Tjits gevallen. Ik ging met meneer zonder zadel de laan afstappen, lange zandweg. Hoofdstelletje in en erop gesprongen. Heenweg ging nog goed en rustig, maar toen moesten we omkeren zodat hij met z'n gezicht naar alle andere paarden staat. Hij kon erg goed stijgeren opeens! Ook deed hij een keurige piaffe, alleen niet de bedoeling hahahaMaargoed, we hebben het overleefd