Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee hoor, geintje!!!
(dankzij mijn superhonden mislukt)
, mijn arme ruggetje, gisteren mijn pakkie shag vergeten op stal, helemaal zeiknat worden en er dan om 3 minuten voor 10 achter komen dat je geen shag meer in huis hebt en de pomp om 10 uur dichtgaat en de c1000 ook
. Gelukkig nog net shag gehaald. Wel leuk was dat heel even de stal verplaatst was naar de benzinepomp met shirley en M & M. Eefje en Anoush heel heel erg bedankt voor gisteren voor het land
. Ik was gisteren zo verschrikkelijk moe dat ik in bed ben gaan liggen en toen vergeten ben om de wekker te zetten waardoor ik pas om 07:10 uur wakker werd en pas om 09:00 uur op mijn werk was. Helemaal verrot natuurlijk.......
spettertjuh schreef:Als we maar niet hoeven te horen hoe geweldig Madelon weer was gisteren met Piet en Moskai hahahahaha........
Eerst inbraak, je rug en dan ook nog eens je shag vergeten

Wil graag weten of je morgen nog wilt lessen of niet, ik moet Mike nog ff sms-en
Sily schreef:Gewoon de officiele.
Jetta schreef:Sily schreef:Gewoon de officiele.
En dit is het enige juiste en definitieve antwoord!
) maar Heli is echt helemaal niet-heli achtig geweest, je kan het zelfs nog aan de vriend van je verzorgster vragen, daar liep die ook constant achter aan te sjokken
Lekker!
. Kom ik gisterenmiddag thuis ligt mijn kleine Frutseltje onderaan de trap helemaal in een stuiptrekking met die twee grote, lompe honden van me er vrolijk boven op dansend. Heb ik eerst met haar ruim een uur op de bank gezeten en maar geaaid. Ze was echt helemaal weg. Spieren verkrampt enzo...niet echt een prettig gezicht en dat voor een hondje van 1,5 kg. Het gaat nu wel weer redelijk met haar maar ze heeft nog wel veel pijn. Ze zit nu in mijn slaapkamer met haar andere kleine vriendin en die twee grote lomperikken zitten zitten boven om de boel te bewaken. Die twee kleintjes blijven maar in mijn slaapkamer als ik weg ben die mogen niet meer door het hele huis lopen vanwege die twee lomperikken. spettertjuh schreef:Heeft iemand ervarng met dierenarts Bultenaar van de dierenkliniek Delfland op de Antoon Colenlaan????????? Als ze vanavond nog steeds hetzelfde is dan wil ik met haar toch nog even naar het spreekuur???????
dat weet ze dus vanavond pas!!!!