Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:35

Gewoon de officiele.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:44

Heee Ladies!! Welkom terug van vakantie!!!
Ik begon er eigenlijk net aan te wennen dat jullie er niet waren!! Haha! Nee hoor, geintje!!!
Madelon, het was echt super gaaf bij het meertje, heb vanavond het filmpje ervan gezien, die Rob, echt lache joh!!!
Die Anita was echt stoer heel ver het water in gegaan!!!! Volgende keer gezellig mee hoor!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 08:04

M & M, gezellie dat jullie er weer zijn!! Was wel stil op stal hoor Haha!

Eef (en Joke) gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum met Robje!!! Dat er nog maar heeeeeeel veel jaren bij mogen komen Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:00

Goedemorgen.

Ik hoop echt dat deze week heel snel voorbij is want het is gewoon niet normaal wat er allemaal in een week kan gebeuren.
Zaterdag op zondag natuurlijk die poging tot inbraak Extreme duivel (dankzij mijn superhonden mislukt) Bloos , mijn arme ruggetje, gisteren mijn pakkie shag vergeten op stal, helemaal zeiknat worden en er dan om 3 minuten voor 10 achter komen dat je geen shag meer in huis hebt en de pomp om 10 uur dichtgaat en de c1000 ook Stoom uit je oren . Gelukkig nog net shag gehaald. Wel leuk was dat heel even de stal verplaatst was naar de benzinepomp met shirley en M & M. Eefje en Anoush heel heel erg bedankt voor gisteren voor het land Haha! . Ik was gisteren zo verschrikkelijk moe dat ik in bed ben gaan liggen en toen vergeten ben om de wekker te zetten waardoor ik pas om 07:10 uur wakker werd en pas om 09:00 uur op mijn werk was. Helemaal verrot natuurlijk.......
Zo moest even klagen en me zielig voelen...... Ach gut

Eef en Joke ook van mij gefeliciteerd met Robje en dat er nog maar heel veel jubileumjaartjes bij mogen komen. Go jij! Go jij!

Het is idd weer gezellig dat de mensen terug zijn van vakantie...

Als we maar niet hoeven te horen hoe geweldig Madelon weer was gisteren met Piet en Moskai hahahahaha........ Gestoord

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:10

spettertjuh schreef:
Als we maar niet hoeven te horen hoe geweldig Madelon weer was gisteren met Piet en Moskai hahahahaha........ Gestoord

Nou dat geweldige verhaal wil ik best horen hoor Haha!

Karin, we hebben het graag gedaan, je hebt ons pas toch ook geholpen?? Knipoog

Arme jij Ach gut Eerst inbraak, je rug en dan ook nog eens je shag vergeten Ach gut Ach gut Ach gut Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:27

Madelon mag het verhaaltje zelf vertellen hoor hahahahaha..... Ze heeft Piet een soort van les gegeven gisteren op Moskai. Was wel leuk hoor..........

Syl ik ben vanavond op stal moet je maar even zeggen wat je krijgt van die beugels van mij en wanneer je er weer bent oke?????

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:22

Karin ik ben vanavond ook op stal, dus dan hoor je het hele reutemeteut en neem ze wel gelijk mee Haha!
Het zit je verder niet echt mee he Ach gut
Zonder rookwaar zitten en alles dicht in de buurt heb ik ook weleens gehad, als verslaafde wordt je daar niet vrolijk van Bloos

Ik weet niet wat ik uitgehaald heb maar mijn rug voelt nu 2 dagen als een plank, warme douche helpt niet en een massage ook niet Boos!
Zal ook wel de schuld van het weer zijn Haha!

Eef gefeliciteerddddddd, op naar naar vele jaren vol met Robin Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:57

Hoi hier ik weer...ja ja ik weet dat ik geweldig ben, maar omdat nu weer aan de grote klok te hangen...ja je hebt het of je hebt het niet! Knipoog

En was heli echt knuffelig?? dat geloof ik bijna niet! Bloos
Normaal is hij zo'n koele kikker die (net) doet of hij al die aandacht niet zo leuk vindt.
Maar misschien vind ik het eigenlijk wel stiekem heel leuk dat hij mij misschien toch wel gemist heeft!

Ik kom straks naar stal ga even wat met donna doen. en het merrie land.

Dus voor wie ik straks zie tot straks en anders tot van de week xx

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:59

Ik weet niet wat ik uitgehaald heb maar mijn rug voelt nu 2 dagen als een plank, warme douche helpt niet en een massage ook niet Boos!
Zal ook wel de schuld van het weer zijn Haha!

Ik kon vorige week alleen maar liggen en lopen, zitten ging niet en idd een massage of een warme douche helpt niet. Het einge wat ik heb gedaan voor mijn rug is veel op de bank liggen en proberen om de rug te ontspannen met wat medicijnen maar nu ik weer aan het werk ben en 8 uur in een stoel moet zitten gaat het weer een stuk minder ondanks dat wij 24 uurs-stoelen hebben die je ook in een lig stand kan zetten..maar ja dat doe je ook niet zo snel......en dan vanmorgen verslapen terwijl ik om 7:00 uur moest beginnen..........

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:14

Tjee Karin, wat een rotweek voor je zeg!! Ach gut
Is ook echt zwaar balen als je last van je rug heb, dat weet ik nog van vorige jaar!!! Iedereen met rugklachten sterkte!!!

Hee Madelon, fijn dat je er weer bent met je "geweldige" zelf!! Haha!
Kan ik ook een proeflesje bij je aanvragen?? Haha! Haha!

En iedereen bedankt voor de felicitaties!!! Een jaar met Robje!!! Echt snel gegaan!!!
Hij was alleen gisteren weer eens stout, ik kreeg hem niet te pakken!! Maar goed, kan toch niet lang boos op hem zijn!!! Bloos
Op naar nog meer hele gezellige en leuke jaren met Robje op stal Middendelfland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:24

Eef, ik heb jouw vanochtend nog sms gestuurd, is deze goed aangekomen?? Clown Wil graag weten of je morgen nog wilt lessen of niet, ik moet Mike nog ff sms-en Bloos

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:48

Sily schreef:
Gewoon de officiele.

En dit is het enige juiste en definitieve antwoord! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:48

Jetta schreef:
Sily schreef:
Gewoon de officiele.

En dit is het enige juiste en definitieve antwoord! Haha!

IDD

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:25

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:45

Doe niet mee aan de wedstrijd maar heb wel geoefend hoor Haha!
Ken nu lief klein konijntje uit mijn hoofd Haha!

Karin wat jij hebt pas ik voor hoor, collega heeft het ok weleens gehad maar wordt je echt niet vrolijk van hoor, neem aan dat je baas het je niet echt kwalijk nam?
Het is duidelijk te zien dat je au hebt.....

Madelon ik ben echt serieus (gebeurd niet vaak, I know Bloos ) maar Heli is echt helemaal niet-heli achtig geweest, je kan het zelfs nog aan de vriend van je verzorgster vragen, daar liep die ook constant achter aan te sjokken Haha!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:02

hallo alle geweldige mensen!
Ik kom gezellig naar stal om heerlijk strond te scheppen! heerlijk als het geregend heeft! hahahaha bah bah heb echt geen zin maar ja ik moet wel anders is het morgen zo veel he! voor 2 dagen strond scheppen is nog veel erger! nou tot zo doeidoei!!

kaar het komt ook door het weer mijn lijf werkt ook niet echt mee! moet even uitkijken ik voel een beginnende ontsteking in mijn heup! niet echt prettig kan ik jullie vertellen!
komt wel goed even doorzetten en een klein beetje rustig aan doen!

tot zo!!

gr Renee

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:04

Ja dat had ik gisteren ook, natte stront is nog erger dan droge stront Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 16:16

Jakkes, Sil! Wat een viezerd ben je toch! Nou, dan kom ik vanavond ook effe diarree scheppen Clown Lekker!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:15

ja inderdaad natte poep is niet prettig scheppen. heb vanmiddag tijdens de buien 5 kruiwagens staan scheppen in 1 strook!!! Huilen
Echt snel ging het niet. idd een soort diaree! Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:26

gatver

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 06:42

Goedemorgen allemaal.

Er kan nog meer bij hoor deze week Huilen . Kom ik gisterenmiddag thuis ligt mijn kleine Frutseltje onderaan de trap helemaal in een stuiptrekking met die twee grote, lompe honden van me er vrolijk boven op dansend. Heb ik eerst met haar ruim een uur op de bank gezeten en maar geaaid. Ze was echt helemaal weg. Spieren verkrampt enzo...niet echt een prettig gezicht en dat voor een hondje van 1,5 kg. Het gaat nu wel weer redelijk met haar maar ze heeft nog wel veel pijn. Ze zit nu in mijn slaapkamer met haar andere kleine vriendin en die twee grote lomperikken zitten zitten boven om de boel te bewaken. Die twee kleintjes blijven maar in mijn slaapkamer als ik weg ben die mogen niet meer door het hele huis lopen vanwege die twee lomperikken.

Heeft iemand ervarng met dierenarts Bultenaar van de dierenkliniek Delfland op de Antoon Colenlaan????????? Als ze vanavond nog steeds hetzelfde is dan wil ik met haar toch nog even naar het spreekuur???????

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 06:53

sterkte spettertjuh

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:04

Ja dank je......

Spetter mag vandaag gewoon lekker binnen blijven. Ik kom zelf vanavond wel om hem eventueel weer buiten te zetten.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:36

Karin ga je naar de dierenarts of is Frutsel weer opgeknapt?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:43

spettertjuh schreef:
Heeft iemand ervarng met dierenarts Bultenaar van de dierenkliniek Delfland op de Antoon Colenlaan????????? Als ze vanavond nog steeds hetzelfde is dan wil ik met haar toch nog even naar het spreekuur???????

hihihi Haha! dat weet ze dus vanavond pas!!!!