We waren vandaag te laat om buiten te rijden Gijs heeft hem in de bak gereden. Eerste 10 minuten was hij drammerig en actief, ook gespannen maarja voor het eerst in een nieuwe omgeving in de buitenbak.. Hij was wel erg braaf alleen sterk.
Ik heb hem uitgestapt.
Donderdag gaat Gijs met iemand anders naar buiten en ik ga eerst even lessen voor ik naar buiten ga. Ik wil eerst alle knoppen onder controle hebben voor ik de weg op ga.
In zijn stalletje

. En het weer hielp ook niet mee.... Heb Shaggy gister ook gereden (in de regen, moet er weer aan wennen
), maar die was ook ontzettend drammerig. Ga m maar weer wat fanatieker aanpakken hij heeft nu wel genoeg vakantie gehad
.
) en de 20ste natuurlijk nu buitenrit gepland
.
. Dus ik moet even gaan uitschrijven wat ik per kwartaal kwijt zou zijn en hoe lang het duurt en in vergelijking met andere want het kon volgens hem ook sneller (geen idee waar want ik heb tot nu toe alleen maar 4-5 jaar gezien....). Maar ja nog geen tijd gehad om dat allemaal uit te werken dus vooralsnog geen opleiding voor mij.... 

. Wel fijn dat ie ook voorop kan, als het eentje is die graag achterop duikt wordt het al lastiger alleen naar buiten gaan
vandaag was het weer gekukkig rustig.