Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Toch raar dat die halsters zomaar verdwijnen.....
) breekt er iets af op die halsters ofzo.. geen idee, maar daardoor verliest hij ze en komen ze in de blub terecht, en door heen en weer lopen van die knollen verdwijnen ze onder de blub waardoor je ze niet meer zo kan zien liggen..
AnitaJoeri schreef:staat een chemische fabriek in de Moerdijk in de fik.
Zeer GIFTIGE en grote rookwolken verplaatsen zich naar het noorden.
Dordrecht is inmiddels bereikt en Rotterdam staat ook in paraatheid.
Iedereen moet ramen en deuren gesloten houden.
Bietje opletten jullie daar allemaal en dus deuren en ramen dichthouden mocht hij jullie gebied inkomen.
Schijnt allemaal zeer kanker verwekkend te zijn.
amandaaa schreef:ik ben amanda hihi , maar reserveer rond 12u , pff wat een brand aardige paddestoele, het gaat vanaaf regenen en dan denken ze dat de troep naar beneden komt hoop ut niet
Princesspres schreef:hier idd geen last , geen luchtalarm en hoorde ook dat er geen giftige gassen zijn vrijgekomen, of in elk geval geen gevaar voo de volksgezondheid

Jetta schreef:Een spin klein of groot haal je weg met een glas en een stevig papiertje. Lukt altijd, behalve als ie op het gordijn zit.....pfff. Plaats glas over spin, schuif papiertje er voorzichtig onder en zet de spin uit het raam of de deur. Belangrijk is de voorbereiding: zet raam of deur vantevoren open!
Ik roep altijd de katten als ik een spin zie. Maar na een tijdje zijn ze het ook zat... Wal wil ze altijd doodmaken maar dat vind ik zo zielig.