haha, wij vierden altijd wel, maar met lootjes was niet zo leuk meer, en vorig jaar hebben we gedaan dat iedereen wat voor iedereen koopt, maar dat vonden mn ouders te duur, want zij moesten t dan betalen
dus nu koopt mn moeder gewoon voor iedereen iets kleins.
want we vieren nu ook kerst met de rest van de fam. dus doen we dat wat uitgebreider
Wij trekken altijd lootjes binnen het gezin. Dit keer heb ik me moeder getrokken. Ik heb al een boek gekocht en wil dr nu nog wat kleins bij kopen maar heb geeeen idee wat! Maarja
_Lucy
Geplaatst: 28-11-10 20:47
deden wij eerst ook, en dan suprise maken, maar ik trok echt altijd mn vader, en mn zus bijna altijd mij, en die deed nooit leuk mee met suprise, dus zijn we daar mee grstopt, ik kreeg er altijd een die nog niet eens half af was..
oh das ook niet leuk xD haha wij hebben idd 1keer surprises gedaan maar niemand deed leuk mee eigenlijk (was mijn idee xD) oke, me broertje wilde wel maarja, niet zo n suc6 xD
jah, dan is t niet echt leuk... wel jammer, want de rest deed altijd wel heel leuk mee enzo.. mn vader had een keer mn verzorg schetje gemaakt hij staat nogsteeds op mn kast, vet leuk
haha, mn kat krijgt niet genoeg aandacht vind ze ze zit op schoot, maar probeerd steeds op mn laptop te gaan zitten, omdat ze dan ff geen aandacht krijgt
weetje hoe poedersuiker op me rooster staat dat ik t 12e en het 13e nog les heb? terwijl ik dan vanaf t 9e geen les meer heb, dit zou betekenen dat ik tot 9 uur op school ziot?