Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik ga ff lekker een wijntje inschenken, chippie erbij.
Gezellig !!!!!
haha heb ik wel verdient na vanmiddag![]()
net als die milky ways
xan schreef:mntj schreef:liquita nog geen 60 pagina's meer.
toch gaat het dan in ene wel weer hard.
san heeft het wel heel druk tegen woordig he.
die zie ik niet zo veel meer op bokt.
we steunen je wel hoor san.
Je hebt gelijk mntj.
Gaan we nog met zoveel mogelijk op de foto ???
En wanneer dan ???
mntj schreef:voor diegene die het ooit niet gelzen hebben.
mijn nicht heeft een pony erbij gekocht. toen 2 jaar oud.
als gezelschap voor de grote. Zijn mama moest naar de slager,en zou dus alleen achter blijven. is inmiddels nu 4 of 5 jaar.
nu is river 3. en als rona hem in wil rijden dan moet dat dit jaar gebeuren want volgend jaar is te groot.
kan hij toch ooit weg als zadelmak.
nu heeft ze 2 maanden terug een belg van de slacht gered.
en een belg heeft ze altijd al willen hebben.
deze heet dus neeltje.
neeltje is 2 jaar en haar hoofd is net zo groot als het boven lichaam en hoofd van rona.
maar ze is wel lief.
die andere heet barco en is licht aangereden. ook hier zit rona wel eens op.
dus zo zit het.
. Leuk hoor een Belg
. mntj schreef:voor diegene die het ooit niet gelzen hebben.
mijn nicht heeft een pony erbij gekocht. toen 2 jaar oud.
als gezelschap voor de grote. Zijn mama moest naar de slager,en zou dus alleen achter blijven. is inmiddels nu 4 of 5 jaar.
nu is river 3. en als rona hem in wil rijden dan moet dat dit jaar gebeuren want volgend jaar is te groot.
kan hij toch ooit weg als zadelmak.
nu heeft ze 2 maanden terug een belg van de slacht gered.
en een belg heeft ze altijd al willen hebben.
deze heet dus neeltje.
neeltje is 2 jaar en haar hoofd is net zo groot als het boven lichaam en hoofd van rona.
maar ze is wel lief.
die andere heet barco en is licht aangereden. ook hier zit rona wel eens op.
dus zo zit het.
Tytje schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb vanmorgen ook in de nieuwe bak gereden,ze was heel braaf en vond de deur open wel spannend om de gang in te kijken.Hij was nog wel wat zwaar hier en daar.Was wel heerlijk rustig rijden,zonder stal geluiden enz.
Kwam je er ook als zwarte piet uit?
hahahaha,jij wel??? LIQUITA schreef:Ik ben wel weer een beetje aan het balen.
Waarschijnlijk omdat First wat magerder is geworden ligt mijn zadel niet meer goed. Hij heeft een paar hele kleine open plekjes op z'n schoft. Zal een kwestie van lucht erbij zijn, maar daar moet natuurlijk wel iemand voor komen.
Lekkere timing he, nu we net a.s. donderdag naar Kootwijk gaan.
Heb al contact gehad met de zadelmaker, en zij heeft geen tijd om nog voor donderdag te komen. Maar ze gaat morgen haar collega's bellen of er iemand tijd heeft. Ze heeft ook een collega vlak bij Kootwijk zitten, en misschien kan die dan daar naar toe komen. Of we gaan desnoods zelf met First ergens naar toe. Er wordt dus aan gewerkt, duimen dat het gaat lukken.
En anders blijft First'ie thuisen moet ik maar noodgedwongen gaan shoppen met Sandra.