Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gina2003 schreef:Ach gezellie toch voor je konijn?
Longeren mag wel, maar vind dat zelf nog een beetje veel, wil haar eerst lekker onder het zadel hebben.
Las in het andere topic dat ze weer met Val buiten staat, ben daar alleen echt niet zo blij mee.
Hij kan af en toe flink jagen, en de laatste keer heeft hij haar uit de paddock gejaagd, over het ijzeren hek heen, en had ze een schaafplek op haar achterbeen (gelukkig niks ergs) hoop dat ze nu wel van zich af weet te bijten, ook tegen hem, en dat hij haar nu eens met rust laat.
Ze gaan ook wel tijden goed samen hoor, lekker knuffen samen, maar val kan nogal opdringerig zijn en als ze daar niet op in gaat, gaat hij jagen..
Ben bang voor die blessure, gaat net weer goed, maar aan de andere kant wel blij dat ze in ieder geval weer met 1 paard kan staan.
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ach gezellie toch voor je konijn?
Longeren mag wel, maar vind dat zelf nog een beetje veel, wil haar eerst lekker onder het zadel hebben.
Las in het andere topic dat ze weer met Val buiten staat, ben daar alleen echt niet zo blij mee.
Hij kan af en toe flink jagen, en de laatste keer heeft hij haar uit de paddock gejaagd, over het ijzeren hek heen, en had ze een schaafplek op haar achterbeen (gelukkig niks ergs) hoop dat ze nu wel van zich af weet te bijten, ook tegen hem, en dat hij haar nu eens met rust laat.
Ze gaan ook wel tijden goed samen hoor, lekker knuffen samen, maar val kan nogal opdringerig zijn en als ze daar niet op in gaat, gaat hij jagen..
Ben bang voor die blessure, gaat net weer goed, maar aan de andere kant wel blij dat ze in ieder geval weer met 1 paard kan staan.
Jaa ik las het al in het ab topic... Indd niet heel erg slim, zeker nog in de kleine paddock kan ze nergens heen.. Hoop dat het goed gaat..
Gina bijt wel van zich af als ze iets niet leuk vind. Gister stonden ze de hele tijd lekker bij elkaar te genieten van het zonnetje
toen maar naar bed gegaan hehe.... Dus dan bij deze m'n verhaaltje hierzo 
hij had wel fijn die ruimte in z'n gangen en na de galop begon ie toch lekker los te komen. Toen gingen ze 2 F-proefjes oefenen, ben er gewoon achteraan gaan rijden.. wel op afstand want met zijn tempo ben ik binnen notime in de kont van m'n voorganger 
whoei ! Daarna waren we samen kapot 

Dus Rem
ik dacht jij bent ook druk bezig met je paardje, maar je bent dus niet gegaan lees ik
lekker dannnnn ! 
TOOPPPEERRSSSS

Pebbs schreef:Jaaa sjorrryyik dacht jij bent ook druk bezig met je paardje, maar je bent dus niet gegaan lees ik
lekker dannnnn !
Maar wel fijn dat ie thuis zo super sprong![]()
TOOPPPEERRSSSS
![]()
Er staan nieuwe picca's op me hyves, dat zijn de leukste, Marjolein en ik hadden hem in de witte bandages gestoken !
Was echt helemaal écht![]()
Starten gaat denk ik nog niet gebeuren.. Ik vind hem nog niet echt B-waardig.. we moeten nog ff doortrainen
Dan gaat ik zo ff op je hyves kiek'n

Het was echt helemaal écht
Hij ging toen ook zoooooo lopeennn
Potverrr
Hij kan echt zoooo lekker gaan, was helemaal trots.
Het dringt nog niet echt tot me door denk ik... het voelt echt raar, heel leeg op één of andere manier..