Nicole1995 schreef:Nou ook weer opgelost toch dat Nado een landje heeft.
Je schrijft Toean.
ik begrijp het niet helemaal nado had al een landje
moest hij ergens anders heen dan ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Nou ook weer opgelost toch dat Nado een landje heeft.
Je schrijft Toean.
ik begrijp het niet helemaal nado had al een landje
moest hij ergens anders heen dan ?

LIQUITA schreef:Zo...ik ben er weer. OJ stond helemaal achteraan lekker te eten. We hoeven ons om hem geen zorgen te maken, hij ziet er best uit. Hij had al helemaal geen zin om mee te gaan. Heb hem dus maar lekker laten staan.
Wat ik zo gek vind is dat de paarden niets eten van bepaalde stukken gras. Er zijn stukken bij waar echt nog behoorlijk gras op staat. Ik zag dat ook gebeuren op het landje waar Liquita hier voor stond ook al. Waarschijnlijk is dat ander gras ofzo, heb echt geen idee. Ze staan alleen maar van het hele korte gras te eten.

meelen schreef:Volgens mij zit José nog steeds bij Veldt, die neemt het er ook lekker van deze week hihihi
(wat ze gelijk heeft)
meelen schreef:Ja hoor, hij staat er weer op en mist ATE![]()
Hij staat ook met Kalinka en Tuan (of hoe je dat ook schrijven mag) en zo.
Ik ben ook net terug van Veldt, OJ stond idd lekker te grazen nu. Ik heb je niet gezien Petra, we hebben elkaar net gemist denk ik. Ik ging ook nog even bij LIQUITA kijken, ik dacht dat ze op stal stond, maar die was leeg hahaha. Dus hoop ik maar dat je zelf mijn oelie woelie aan haar hebt gegeven.
. Nou ja, we kunnen niet allemaal even knuffelig zijn
. 
meelen schreef:Naar Gordon R. kijk ik niet, dat vind ik zo'n rare vent.
Sanne was ook al van plan om Nado's stal op te knappen........leeghalen, schoonspuiten en schilderen.
(heb een voorgevoel dat het bij "van plan zijn" zal blijven)
xan schreef:Ik heb wel eens gehoord dat als er veel mest ligt de paarden daar niet gaan grazen.
Vorig jaar waar No in de zomer stond, moest je aan de einde van de dag de mest van het land scheppen, dit was beter voor het gras en voor je paard. Ik loop er al een tijdje over te denken om dat ook op No z'n landje te gaan doen.
Dus misschien ligt er in dat hoge gras dus best wel veel mest.
Ik weet het niet zeker, maar het zou dus zo maar kunnen.