Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:39

Woogy dus! ROFLJe moet wel goed lezen Lisa! Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:00

Wat een supergave foto's Des!! Echt onwijs mooi!

En ik zie ertussen staan waar ik naar op zoek geweest ben al die tijd
Afbeelding
"man Vink" Haha! Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:15

in je bikini en rijlaarzen dan? Haha!
ik maakte de onderstelling dat je haar een halster jij in je bikini(en blote voetjes) een eindje ging zwemmen...is dat een rare som die ik heb gemaakt?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:23

Woogy schreef:
in je bikini en rijlaarzen dan? Haha!
ik maakte de onderstelling dat je haar een halster jij in je bikini(en blote voetjes) een eindje ging zwemmen...is dat een rare som die ik heb gemaakt?

Nee hoor, maar die beredenering die jij maakte dat het niet verantwoord is op je blote voeten had ik ook al gemaakt Knipoog
Ik trek gewoon oude wandelschoenen aan (is misschien niet zo'n fraai gezicht onder mijn bikini, maar dat interesseert me echt niet) Haha! Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:53

Morguh!

@jarrah Leuk dat je met je paardje gaat zwemmen! Mijn vorige stalgenootjes deden dit wel vaker. Misschien moet je met Lisanne en Tjelle afspreken. Zij doet dit wel vaker. Blote voeten, gymschoenen of laarzen? Weet wel dat ze rugzakjes met o.a. handdoek meenamen en het zadel af doen als ze gaan zwemmen.
Houdt wel in de gaten dat bodem van het "paardenstrandje" opeens erg stijl afloopt. Met mooi weer zie je de bodem ineens aflopen tot meter diep. Wel even oppassen dus!
Echt zwemmen is niet mijn ding. Die spattende paardenbenen om me heen brrrrrrrr!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:12

desyma schreef:
Morguh!

@jarrah Leuk dat je met je paardje gaat zwemmen! Mijn vorige stalgenootjes deden dit wel vaker. Misschien moet je met Lisanne en Tjelle afspreken. Zij doet dit wel vaker. Blote voeten, gymschoenen of laarzen? Weet wel dat ze rugzakjes met o.a. handdoek meenamen en het zadel af doen als ze gaan zwemmen.
Houdt wel in de gaten dat bodem van het "paardenstrandje" opeens erg stijl afloopt. Met mooi weer zie je de bodem ineens aflopen tot meter diep. Wel even oppassen dus!
Echt zwemmen is niet mijn ding. Die spattende paardenbenen om me heen brrrrrrrr!

Ja dat had ik gister al gemerkt toen ik er een stuk in ging ja, is idd een goede tip om in de gaten te houden Lachen

Dus Lisanne: zin om een keertje met mij met de beestjes te gaan zwemmen? Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:56

Lisanne wil vast wel met je gaan zwemmen Jarrah. Haha!

Vandaag kreeg ik een minder leuk bericht te horen,nl dat ik Fibromyalgie heb.Dat is weke delen reuma(spieren en bindweefsel)Heb al jaren overal last van maar vandaag is dus de diagnose officieel.
Ik dacht ik zet het hier maar neer,maak er geen geheim en geen punt van en nu is iedereen dus op de hoogte en ook de meelezers. Haha!

Maar de dag is leuk geeindigd,we hebben een heel rondje Vlietlanden genmaakt(voor het eerst voor mij dus)en het was geweldig maar ik heb nu een blikken r.et Tong uitsteken

Dees maakt vast wel een verslagje. Cool

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:59

Ga ik zeker doen! Ik heb ook foto's van de rit maar dan moet ik manlief even lief aankijken. Verslag komt eraan, eerst even dit;
Tv-kok Ramsay bijna verongelukt Ik ben helemaal geen fan van deze scheldende tierende man! Sytze liet me dit lezen op de site van birdpix en ik moest er om lachen! Haha!

Tv-kok Gordon Ramsay is op IJsland bijna verongelukt tijdens opnames van zijn tv-programma 'The F-word'. De chef-kok was op jacht naar papegaaiduikers, die hij wilde bereiden. Daarbij viel hij van een steile klif en verdronk bijna.
De Britse topkok, berucht om zijn ongezouten taalgebruik, was op de Westman-eilanden bij IJsland om papegaaiduikers te vangen. Hij wilde de vogels gebruiken voor een gerecht in zijn tv-programma. Maar de 41-jaar Brit gleed uit terwijl hij een rots van 90 meter hoog afdaalde en belandde in ijskoud zeewater.“Ik dacht dat ik er geweest was,” vertelt Ramsay in The Sun. “Ik dacht ‘Oh fiets!’. Mijn zware schoenen en waterdichte kleding zogen me naar beneden. Ik slaagde er niet in om boven water te geraken. Ik raakte in paniek en mijn longen vulden zich met water.” Het lukte hem uiteindelijk toch nog om zijn schoenen uit te trappen. Na 45 seconden kwam hij proestend terug boven. De filmploeg - die al het ergste vreesde - wierp een touw in zee en trok de keukenpiet op het droge. Ramsay, vader van vier kinderen, werd verzorgd in zijn hotel en later in een ziekenhuis in Londen.“Pas op het vliegtuig naar huis besefte ik dat ik door het oog van de naald was gekropen.” Ramsays verwondingen vallen achteraf gezien nog mee: een snee in het been door de valpartij en drie hechtingen in zijn neus. Die liep hij op omdat een boze papegaaiduiker erin hapte.

Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:40

Vandaag hebben Tence en Malvin een heel rondje Vlietlanden gelopen. Het was heerlijk! Wel warm Bloos Het was een rit van bijna tweeënhalf uur. We hebben lange stukken gedraafd en af en toe een relaxed galopje. Voor Malvin is het bekend terrein en Tence maakt dankbaar gebruik van Malvin's kont. Het viaduct ging super! Tence was niet zo kijkerig meer.
Boten en bruggetjes in De Vlietlanden was ook geen enkel probleem! Natuurlijk bij het strandje weer met de paarden het water in. Heerlijk vindt Tence dat en wordt daar lekker wakker van. Het laatste galopje richting viaduct ging dus iets sneller.....
TOP! Marion. Je hebt het maar gedaan. Ik heb je bericht van eerder deze dag op bokt gelezen. Je hebt deze fijne rit meer dan verdient. Ik hoop dat we vaker samen in De Vlietlanden zullen gaan rijden.

Foto's volgen nog! Sytze had ons onderweg gespot Cheese!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:43

LOL dat is best heel grappig Haha! Haha!
Hey marion, dat is wel uilensoep hey, dat wordt toch met tijd erger of niet?
is er wel iets aan te doen? of helemaal niks meer?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 23:19

Afbeelding
Afbeelding

Twee foto's van de rit van vandaag. We hadden toen al 2 uurtjes achter de rug.
Sytze had ons gespot Cheese!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 07:15

Getver,alweer vroeg wakker Boos!

Wat goed van die papegaaiduiker om die Ramsey in zijn neus te bijten Haha!

Ik zie dat ik wel nodig op mijn vetrolletjes moet gaan letten,poe heee. Clown

Woogy schreef:
Hey marion, dat is wel uilensoep hey, dat wordt toch met tijd erger of niet?
is er wel iets aan te doen? of helemaal niks meer?

Nee er is niets aan te doen,het kan de ene dag erger zijn dan de andere.Goede pijnbestrijding is het enige! Huilen

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:31

Jee dat is Balen zeg Marion..
Wat zijn de symptomen eigenlijk daarvan? Je zag er tot nu toe altijd kwiek uit Ja

Meelezers? Die zijn er toch niet? Tong uitsteken

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:45

Goedemorgen! Weer een mooie dag! Kan goed merken dat ik gisteren lang heb gereden! Ben een beetje stijf in de benen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:50

En, voor vandaag nog wilde plannen?

Ik zit aan mn laatste ochtendje bezig te zijn... Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:52

Cer schreef:
Jee dat is Balen zeg Marion..
Wat zijn de symptomen eigenlijk daarvan? Je zag er tot nu toe altijd kwiek uit Ja

Schijn bedriegt he Knipoog Ìk heb eigenlijk al jaren overal pijn,schouders,heup,armen,bovenbenen.
Het komt en het gaat,je kan ineens ergens pijn krijgen waar je spieren of bindweefsel hebt.
Het laatste half jaar tob ik eigenlijk het meest met mijn handen,die doen soms erg zeer.

http://www.fibromyalgie.nl/

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:54

Cer schreef:
En, voor vandaag nog wilde plannen?

Ik zit aan mn laatste ochtendje bezig te zijn... Haha!

Lekker zeg! Nog een ochtendje werken. Je gaat dus ook definitief afscheid nemen van al die aardige colega's Vork
Het moet wel een een fijn gevoel zijn om dit af te sluiten. Ook nog een hele maand vrij!

Nee, ik heb voor vandaag geen wilde plannen maar het kan nog komen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:57

Goh Cer,dus je zit tegen een maand vrij aan te hikken,wat vervelend nu! Haha!

Je hebt toch zeker wel een grote taart meegenomen als afscheid hè. Tong uitsteken

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:31

Ik heb mijn directe collega's al een maand niet meer gezien, en niemand heeft gevraagd wanneer ik wegga.. dus ik vertrek straks gewoon.. Die taart deel ik nog liever op stal uit Tong uitsteken

Morgenochtend ga ik met de makelaar praten, daar heb ik ook zin in Go jij! Go jij!

Oh joh, ik ga zo die site es bekijken. Ik heb het de afgelopen periode wel vaker gehoord, mensen die dat hebben.. Je kan er inderdaad toch redelijk mee functioneren?
Als je maar kan blijven rijden toch? Dat zal toch wel?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:44

Ik moest vooral blijven rijden Haha! Ontspannen en beweging is goed,moet alleen zorgen dat ik me niet overbelast.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 10:37

taverno schreef:
Vandaag kreeg ik een minder leuk bericht te horen,nl dat ik Fibromyalgie heb.Dat is weke delen reuma(spieren en bindweefsel)Heb al jaren overal last van maar vandaag is dus de diagnose officieel.
Ik dacht ik zet het hier maar neer,maak er geen geheim en geen punt van en nu is iedereen dus op de hoogte en ook de meelezers. Haha!

Ach gut

@ Desiree: Nagelbijten / Gniffelen , daarbij mag ik hem verder wel hoor. Ik vind zijn programma's altijd wel leuk.

pffffffff warm

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:14

Zo! Een partij boodschappen gehaald! We hebben mosselen gehaald. Heerlijk!
Het is weer een mooie dag. Geen idee wat ik ga doen? Misschien "gewoon niets"

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:19

Ben ik ook weer eens op bokt Haha!

@Taverno, dat is geen leuk bericht zeg! Ach gut

@Taverno & Desyma, gave foto's zeg! Ziet er echt super relaxed uit!

@ Jarrah, ik ga wel een keer met je mee hoor Haha! Ik weet niet of je dit nog leest vandaag. Maar ik wilde vandaag graag een rondje vlietlanden maken rond een uurtje of 3. Ik weet niet of je zin hebt om mee te gaan??

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:22

ben n u net thuis van stal, pony weer beetje gedresseerd m'n knappe tut pakt het eindelijk goed aan jeej!

Je hoort steeds vaker dat ze de diagnose stellen voor ernstige dingen als reuma(en alle vormen ervan) etc...zal het een rage zijn om alles het toe te kennen? net als een hele tijd met de burn-out, stress, depressie, rsi etc etc?
Ik ben namelijk vorig jaar naar de HA geweest met meerdere gewrichtklachten van lange duur(10 jaar is wel lang mag ik zeggen) en kreeg een scala aan onderzoeken dikke pijnstillers waardoor ik niet eens meer met wind mee naar huis kon fietsen. Ik werd door de reumatoloog gebelt met het bericht dat er niks op een MRI te zien was dus ik mankeerde maar niks en die pillen hoefde ik ook niet meer slikken...inplaats van verder gaan met andere onderzoeken waarom ik dus wel overal last van heb.
Soms weet ik het niet wat bepaalde dingen betrefd, vraag me dan ook af óf ik wel wil weten waar m'n klachten vandaan komen...

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:25

desyma schreef:
Zo! Een partij boodschappen gehaald! We hebben mosselen gehaald. Heerlijk!
Het is weer een mooie dag. Geen idee wat ik ga doen? Misschien "gewoon niets"

Mosselen.. JAMMIE Vingers aflikken