Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:in je bikini en rijlaarzen dan?
ik maakte de onderstelling dat je haar een halster jij in je bikini(en blote voetjes) een eindje ging zwemmen...is dat een rare som die ik heb gemaakt?
desyma schreef:Morguh!
@jarrah Leuk dat je met je paardje gaat zwemmen! Mijn vorige stalgenootjes deden dit wel vaker. Misschien moet je met Lisanne en Tjelle afspreken. Zij doet dit wel vaker. Blote voeten, gymschoenen of laarzen? Weet wel dat ze rugzakjes met o.a. handdoek meenamen en het zadel af doen als ze gaan zwemmen.
Houdt wel in de gaten dat bodem van het "paardenstrandje" opeens erg stijl afloopt. Met mooi weer zie je de bodem ineens aflopen tot meter diep. Wel even oppassen dus!
Echt zwemmen is niet mijn ding. Die spattende paardenbenen om me heen brrrrrrrr!
Woogy schreef:Hey marion, dat is wel uilensoep hey, dat wordt toch met tijd erger of niet?
is er wel iets aan te doen? of helemaal niks meer?
Cer schreef:Jee dat is Balen zeg Marion..
Wat zijn de symptomen eigenlijk daarvan? Je zag er tot nu toe altijd kwiek uit
Cer schreef:En, voor vandaag nog wilde plannen?
Ik zit aan mn laatste ochtendje bezig te zijn...
taverno schreef:Vandaag kreeg ik een minder leuk bericht te horen,nl dat ik Fibromyalgie heb.Dat is weke delen reuma(spieren en bindweefsel)Heb al jaren overal last van maar vandaag is dus de diagnose officieel.
Ik dacht ik zet het hier maar neer,maak er geen geheim en geen punt van en nu is iedereen dus op de hoogte en ook de meelezers.
desyma schreef:Zo! Een partij boodschappen gehaald! We hebben mosselen gehaald. Heerlijk!
Het is weer een mooie dag. Geen idee wat ik ga doen? Misschien "gewoon niets"