Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_sabine schreef:Ja klopt, Mandy en Debby
Spreek je ze nog wel is? Dan moet je ze de groeten doen van de tweeling van Oranje Hoeve

Int begin heel erg irritant doen. Daarna ging het goed. Totdat Trix in de bak kwam, en milena zich ermee ging bemoeien wanneer ik hem beloonde. Ergerde ik me een beetje erg aan 
En zaterdag in m'n les (moet alleen nog even aan annemiek vragen
)
:D:D en daarna moest die mee met de buitenrit
ben benieuwd

alleen donderdagavond doet ze.
whahah dus daarom gaan alleen de lessen van Len. Twinklebel schreef:Okee, ben toch echt een paar keer met Annemiek geweest vroeger.
nu wil ze niet meer
Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
ik zou ook niet willen hoor, daar ligt het niet aan 

Als ik mag blijven dan
Anders moet het maar Zaterdag
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
Neeik zou ook niet willen hoor, daar ligt het niet aan
Maar deze lessen zijn ook echt volwassene! dus dat is wel verantwoord. (Je hoeft ook niet mee als je niet wil).
Maar niet iedere week. DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
Neeik zou ook niet willen hoor, daar ligt het niet aan
Maar deze lessen zijn ook echt volwassene! dus dat is wel verantwoord. (Je hoeft ook niet mee als je niet wil).

Vet paardje
Hijs echt mooi
Ik hou nooit zo van hele witte paarden
. Zwanger en al. Twinklebel schreef:Ze is leuk he? Heb je haar nog nooit zien staan? Ze staat naast Chardon.
, Dan is dat dat gave paard wat ik altijd zie staan
(HooipoldeR?)