Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_sabine schreef:Ja klopt, Mandy en Debby
Twinklebel schreef:Okee, ben toch echt een paar keer met Annemiek geweest vroeger.
Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
Neeik zou ook niet willen hoor, daar ligt het niet aan
Maar deze lessen zijn ook echt volwassene! dus dat is wel verantwoord. (Je hoeft ook niet mee als je niet wil).
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik akn ze niet helemaal ongelijk geven. De paarden zijn natuurlijk niet gewens om buitenritten te maken, de meeste ruiters ook niet, en de omgeving is ook niet de meest veilige.
Neeik zou ook niet willen hoor, daar ligt het niet aan
Maar deze lessen zijn ook echt volwassene! dus dat is wel verantwoord. (Je hoeft ook niet mee als je niet wil).
Twinklebel schreef:Ze is leuk he? Heb je haar nog nooit zien staan? Ze staat naast Chardon.