LIQUITA schreef:
Ik ga ook m'n bedje opzoeken!
Liquita nog gefeliciteerd met je overwinning. Geweldig goed van jou.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:
Ik ga ook m'n bedje opzoeken!
winnitou schreef:Hoi Smuidra,
en ben je ook aan het dromen geweest van een mooi Fries?

meelen schreef:@Winnitou, hoe is het gegaan vandaag?
Ik ben reuze benieuwd hoor.

smuidra schreef:meelen schreef:@Winnitou, hoe is het gegaan vandaag?
Ik ben reuze benieuwd hoor.
Ik ook.
. smuidra schreef:THANKSLiquita nog gefeliciteerd met je overwinning. Geweldig goed van jou.
!!! meelen schreef:@ATE, 'the Vet' is op dit moment in Schotland, maar komt morgen thuis. Als hij het zalfje niet kan bestellen gaat hij aan kennissen vragen die ook paarden hebben. Dus er word aan gewerkt hoor.
meelen schreef:

, ik ben blij dat het goed ging. Al kan ik me er geen voorstelling van maken hoe je er op bent gekomen
.
. meelen schreef:Nah, heeft Sanne weer aan m'n laptop gezeten. Dat vorige berichtje was dus van mij.
Ik dacht al toen het geplaatst werd.........wat heb ik nou weer voor avatar
LIQUITA schreef:Klinkt goed Winnitou, ik ben blij dat het goed ging. Al kan ik me er geen voorstelling van maken hoe je er op bent gekomen
.
Je bent weer een stukje verder.
winnitou schreef:Ja, het wordt wel wat duidelijker. Het lijkt me zeker leuk om een keer te komen kijkenLIQUITA schreef:Klinkt goed Winnitou, ik ben blij dat het goed ging. Al kan ik me er geen voorstelling van maken hoe je er op bent gekomen
.
Je bent weer een stukje verder.
Een trap met een plateau tegen een muur aan (in een hoek). Paard kan aan een kant staan i.p. met plateau aan de rechterkant van het paard. en dan moet ik met mijn geopereerde been erover heen en dat kan dus niet.
Vandaar dat het paard met zijn hoofd naar de muur moet staan voor mij. dus met linker zijde naar het plateau.
Als je het nog niet snap kom je toch gewoon een keertje kijken (mag ook als je het wel snapt).
. Volgende week kan ik helaas niet, misschien die week daarop. 
winnitou schreef:Ga een maal per week bij de BR rijden. volgende week weer om 9.45 uur.
heb niet eerder verslag gedaan omdat ik er de tijd niet voor had. Rowan uit school, naar fysio, rowan was vanmiddag thuis dus we zijn gezellig samen in bed gedoken. even bijkomen.

winnitou schreef:en vanavond heb ik boodschappen gedaan, kan ik het morgen "rustig" aan doen. Hoe ver dan na het zwemmen en naar school brengen niet meer uit. kan ik lekker in huis aan de gang.
meelen schreef:winnitou schreef:en vanavond heb ik boodschappen gedaan, kan ik het morgen "rustig" aan doen. Hoe ver dan na het zwemmen en naar school brengen niet meer uit. kan ik lekker in huis aan de gang.
Ron gaat morgen niet zwemmen hoor. Z'n zwemvriendinnetje (hahaha) heeft weer eens afgezegd.