Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Die ken ik nl. niet. 
Beetje raar dat ze hun eigen naam niet mogen houden? Raya vind ik een heel leuk paardje

(3x op gereden, 2x dressuur en 1x springen).
) gereden! Die vond ik ook erg leuk.

)
. Aaah ik mis het wel, hoor! Afgelopen week had ik de (superleuke!!
) keiweek (introductieweek voor aankomende studenten) in Groningen en toen waren er ook twee maneges die me over probeerden te halen om bij hen te komen rijden.. Maar dat geeft zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik heel graag blijven rijden maar heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd om elke week naar Ini te gaan, maar aan de andere kant weet ik niet of ik eigenlijk wel een andere manege wil. Aaargh lastig lastig. Eerst maar eens even kijken hoeveel tijd ik volgend jaar heb om te sporten

lotte_2 schreef:Vlien wacht maar af. Nu begint je harde leven als student:)
vraagje: hoe kom jij aan geld om naast je studie nog te lessen? Heb je een bank beroofd?
Dan kom je toch in de weekenden en vakanties naar ini
(Probeerd toppic leven in te blazen)
Goeie vraag eigenlijk....
Wie rijden er nog bij ini uit dit toppic?
Hoe ik aan geld kom om nog te lessen.. Tja, niet eigenlijk, ik moet echt nodig die staatsloterij winnen.
Ik wist dat studeren duur zou zijn maar het is echt nog duurder dan ik dacht. Ik ga niet paardrijden dit jaar, het wordt inderdaad te duur en te veel gedoe. Maar in Groningen kun je wel relatief goedkoop (47 euro per jaar!) sporten bij een groot sportcomplex. Dus ik denk dat ik daar ga sporten