Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en anders is het een week later.. Kom je ook naar de stompwijkse kermis dan? en dan vooral savonds?
Marjolein84 schreef:@ Sam: beetje erg late reactie maar ik zat net dit topic door te lezen en ik zag dat je je afvroeg wanneer de stompwijkse polder cross is. Volgens mij is dat 20 juli met de opening van de kermisen anders is het een week later.. Kom je ook naar de stompwijkse kermis dan? en dan vooral savonds?
Ja tuurlijk ga ik naar de kermis is altijd erg gezellig! Wie gaat er nog meer dan anders rij ik ook een keer met jullie mee(als dat mag
)
tot zo!
Marjolein84 schreef:Ik normaal gesproken alle 4 de dagen & avonden met dezelfde groep waarmee ik ook naar schuurfeesten ga. Alleen zal dit het eerste jaar worden dat Jo niet mee gaat en dat zal wel ff moeilijk worden denk ik
idd de schuurfeesten zijn er al weer een tijd deze vrijdag ook toch? Wil nu ook wel een paar avonden was vorig jaar zo gezellig ken je Manouk (oftewel slet door stompwijk)
_Sammy_ schreef:Marjolein84 schreef:Ik normaal gesproken alle 4 de dagen & avonden met dezelfde groep waarmee ik ook naar schuurfeesten ga. Alleen zal dit het eerste jaar worden dat Jo niet mee gaat en dat zal wel ff moeilijk worden denk ik
idd de schuurfeesten zijn er al weer een tijd deze vrijdag ook toch? Wil nu ook wel een paar avonden was vorig jaar zo gezellig ken je Manouk (oftewel slet door stompwijk)
mauss schreef:die heeft dus een behoorlijke bijnaam gekregen
mauss schreef:ok veel sneller dus dan in steden zoals zoetermeer
Die blonde nee ik kan het goed met haar vinden maar verder is ze daar de ((( geloof ik..
Marjolein84 schreef:hoe heet ze van dr achternaam
pff zo slim ben ik niet...
mauss schreef:dan staat je toetsenbord op taal NL en moet op USA internationaal
Marjolein84 schreef:kan je toetsenbord op een bepaalde taal ingesteld staan dan????
kennelijk _Sammy_ schreef:Marjolein84 schreef:kan je toetsenbord op een bepaalde taal ingesteld staan dan????
kennelijk
ok... weer wat geleerd... maar goed volgende vraag hoe oud is dat broertje en hoe heet ie?