STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gjalt

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 07:36

ik ga even kijken oke!!!!
aanstaande zondag start ik op de z.h.j.v kom je dan even langs noor???? kus

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 07:57

Spullen zijn gepakt! Ik ben klaar voor ponykamp!

Hoop dat alles in de auto van Mar past...

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 07:45

oh ja jullie gaan vandaag weg he???
veel plezier!!!!
kus

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 08:43

Hoe was het weekendje weg met de paarden? Waar zijn jullie geweest?

Het is echt rustig op het forum de laatste tijd

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 22:05

veel te rustig hier!!!!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:17

Duimen jullie om 14:00 voor me? Dan moet ik afrijden!

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 08:34

Succes met afrijden. Ik zal voor je duimen.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:14

Hee Noor, ik zie je bericht nu pas. Ben je geslaagd? Je zag er in ieder geval wel blij uit op stal!

Zal even een klein verslagje typen van ons ponykamp!

Donderdagochtend kwam Mar me thuis ophalen, had een flinke reistas, slaapzak, kussen en losse tas als bagage. Ook ging mijn steengrill mee. Met alle spullen doorgereden naar Faunaland om biks en muesli te kopen. We moesten illegaal over het fietspad van de Westvlietweg, want er was een heel stuk afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. In Faunaland werden we al snel afgeleid door de nijntjes en de paardenspulletjes. Alle zakken op de kar en naar de kassa! Mis!! We kwamen nog leuke kaarsjes en potpourri tegen, die moesten ook mee op kamp. Eindelijk bij de kassa aangekomen een heel rek met leuke sokjes met nopjes eronder. Ideaal voor in de blokhut, dus voor iedereen een setje aangeschaft, het uitzoeken van de sokjes duurde erg lang... Haha!

Naar stal, paardenspullen inladen, vergat bijna mijn zadel... Blond Paarden erin, Zucco ging er vlot in, Hailey wou eerst even snuffelen aan haar nieuwe reispartner, maar liep er ook zo in. Ze stonden naast elkaar aan het hooinet te vreten of ze elkaar al jaren konden, heel lief.

Even Ria gedag zeggen. Daar nog een half uurtje wezen kletsen. Dennes riep allemaal akelige dingen naar ons, omdat hij jaloers was en ook mee wou op ponykamp. Cool

De reis ging voorspoedig. Blokhut inspecteren, stallen opgestrooid, paarden uitgeladen en alle spullen uitgeladen. We hadden een eigen zadelkamer. Blokhut ingeruimd, kaarsjes en potpourri uitgestald.

Naar Harskamp gereden om boodschappen te doen voor 4 dagen, inclusief gourmett voer. De kar zat zo vol, dat er simpelweg niets meer bij kon. 11 boodschappentassen gevuld... Bloos Terug naar blokhut en koelkast en kasten inruimen, het waren veel boodschappen, heel veel...

Cleo en Rocky kwamen eraan. Daarna Merel, Sandra, Donja en Gea. Afscheid genomen van Franciska, die had de dames gebracht. Ciska presteerde het om in 45 minuten weer naar Den Haag te rijden, wel met boete vanwege trajectcontrole...

Paardjes op de wei gezet, we hadden een eigen weitje die je kon zien vanuit de blokhut, echt heel leuk.

Eten koken: bloemkool, witlof ham en kaas, aardappels (veel...) en een lekkere rollade en appelmoes.

Spelletje gespeeld en wijn gedronken.

Ik was elke dag vroeg wakker, dus ik heb elke dag de paardjes 's ochtends gevoerd. Ook elke ochtend een wandeling gemaakt als de rest van de dames nog lag te slapen.

Vrijdag een ex-slaapzak van een militair voor Sandra gekocht (ze had het erg koud) Merel en Cleo hadden daar voor iedereen een dino-ei gekocht, die moesten in een beker water en die zouden dan uitkomen. Daarna een buitenrit gemaakt, was geweldig! Snel even een soepje en kipshoarma gegeten en daarna om 19:00 uur paraat in Sauna Drome voor een massage arrangement. Na een aantal wijntjes en de massage waren de meeste over de bloot angst heen en lekker wat sauna's en grotten in geweest. Ook was er een hamamsauna met warme stenen plaat waar je op kon liggen, ik associeerde dat direct met steengrillen. Het geheel was een soort mix tussen de Efteling en Centerparcs, maar dan naakt. Afgesloten met een vruchtensapje en een bittergarnituur.

Erachter gekomen dat we al aardig wat muggenbulten hadden en jawel na zo'n avondje broeierige sauna werden we die nacht allemaal lek gestoken.

Zaterdag eerst muggenstif gehaald. Helaas regen, maar toch een flinke tocht van 4 uur gemaakt. Gecrossed over de zandverstuiving. Nog hertjes gezien op het ruiterpad. Verkleumd kwamen we weer terug in de blokhut, douchen en de steengrill voorbereiden. Heerlijk gegeten!

Zondag nog een tocht naar de zandverstuiving gemaakt, een slapend hertje ontdekt onder de bomen. Heerlijke rit het was droog en de temperatuur was ook precies goed. Teruggekomen was Franciska al aangekomen om Donja en Gea op te halen.

Merel en Franciska gingen al eerder weg. San zou met Cleo meerijden. Wij nog even een lunch naar binnengewerkt. Opruimen en helaas vertrekken... Verdrietig

Kortom, ik heb het erg naar mijn zin gehad!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:13

Klinkt super gezellig Ing! Gea heeft het (behalve haar heimwee) waarschijnlijk heel fijn gehad, ze liep vandaag als een trein! Haha!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:14

Oh en ben trouwens geslaagd Haha!

Ben een auto aan het uitzoeken, wilde perse 1 met trekhaak, maar omdat dat maandelijks zo duur wordt heeft paps aangeboden dat ik op zijn auto een trekhaak mag zetten, zodat ik zelf een klein goedkoop autootje kan nemen.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 07:50

gefeliciteerd.

Toen ik je zag gister op stal heb ik er niet meer aangedacht. Leuk meteen een auto.

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:56

nou ing ben blij dat jullie het zo leuk hebben gehad!!!!!!
en noor gefeliciteerd!!!!!! je heb het snel gedaan hoor ik meot me theorie nog doen was eht moeilijk??
kus

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:20

Theorie is voornamelijk heeele makkelijke voor de hand liggende vragen, maar er zitten toch een stuk of 10 listige vragen in, echt instinkers. Dingen als hoe diep het profiel in de banden moet zijn en toegestane hoeveelheid alcohol zijn echt dingen die je uit je kop moet stampen. Gaat je wel lukken Kimi Knipoog

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 09:39

Heb wat foto's geuploaded, helaas niet van het rijden, die heeft Mar gemaakt, dus nog even geduld voor de rijfoto's.

Onze 11 tassen boodschappen uitgepakt, helft staat al in de koelkast, ook ligt de wasbak vol.
Afbeelding

Met zijn allen op de wei (Hailey vastgeplakt aan Zucco).
Afbeelding

Onze blokhut.
Afbeelding

Picknicktafel voor onze blokhut met een Merel.
Afbeelding

Ontbijt.
Afbeelding

Steengrillen.
Afbeelding
Afbeelding

Ruiterpad naast onze blokhut en buitenbak.
Afbeelding

Boswandeling.
Afbeelding

Ons uitzicht op de wei en bossen.
Afbeelding

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:49

Hahaha, hebben jullie het allemaal opgekregen? Tong uitsteken

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 08:14

We hebben wel wat moeten weggooien, echt zonde. Maar we kwamen in ieder geval niets tekort! Mar en ik deden samen de boodschappen en dan weet je niet precies wat de rest allemaal wil hebben, dus dan neem je van alles wat. Volgende keer haal ik een overschot aan muggenstift, dat gaat in ieder geval wel op! Haha!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:08

echt leuke foto's ing!!!!!!!
ben blij dat jullie het leuk hebben gehad!!!!
kus

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:27

zijn de rij foto's er al???
kus

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:33

Helaas nog niet Kimmie...

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:38

Nog geen foto's van de hei, maar wel van Hailey in d'r nieuwe pyama...

Afbeelding

Noor heeft gister echt weer super gereden!!! OK dan!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:50

Leuke pyjama, staat Hailey heel lief Lovers

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:50

Noor gefeliciteerd.

Hoe heeft de rest gereden?

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:58

Jacqueline heeft wel winst gereden. Ellen heeft haar eerste winstpunt in het L1. Alex had geen winstpunt, de rest weet ik niet, was te druk om sate te vermoorden in de magnetron... Haha!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:08

Ik heb dus heel trots aan iedereen verteld dat Gea en ik 5 winst hebben gereden, heb ik me vergist in wanneer je 3 winst krijgt. Bloos Dat is namelijk pas bij 210 (ik dacht bij 205 al), en dan hebben we natuurlijk 209 punten Tong uitsteken

Maarja, dan maar 4 winst Clown

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:48

Ik heb ook aan iedereen verteld dat je 5 winstpunten hebt gereden, ook in het bonte topic... Bloos!

Maar je bent wel M1 toch nu? Anders heb ik twee leugens verspreid! Haha!