Ik heb over 2 weken al pwweek en dan al vrij!
vet chill 
Nouu en nu ga ik ff kralen overgooien en naar Ernie (lotte dus)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vet chill 

nu moeten mijn leren laarsjes nog komen en dan ben ik helemaal tevreden
Moest vijverloop doen en 2× 80 meter sprint en nog stomme klotevoetbal grr

Jeetje ik schrok er helemaal van, hoe lang heb je der wel niet gehad ?! Aah ik vind het zo jammer, kvond jullie zo leuk samen..
k vind t zelf ook behoorlijk jammer.. zeker omdat
alleen dat begrijpen
k vind t zelf ook behoorlijk jammer.. zeker omdat
alleen dat begrijpen
Ik hoop dat ik nog even van mijn Whispie mag genieten 

Naja toen parcour dus verder springen, wat ook niet zo goed ging. Hij was heeeel twijfelachtig en moest hem echt overal bij helpen want anders ging ie echt overal bij lang. Hindernis 4,5,6 was driesprong waar ie echt met een NOODVAART opaf ging, maar sprong die gelukkig wel, hoewel die wel langs de laatste heen wou maar optijd gecorrigeerd
Naja, verder dus foutloos en had 70 stijlpunten. Bronno was 1e met 72,5 stijlpunten en Lisa Frima was 3e met 59 stijlpunten, kun je nagaan hoe dik ik 2e was geworden. Whisper sprong trouwens geniaal, toen ik 3 hindernissen in het parcour had gesprongen ofzo riep Lieke helemaal paniekerig: LEONIE LEONIE HIJ SPRINGT ER 2X ZO HOOG OVERHEEN!!!! haha, maar was wel leuk parcour, en toch knap van mijn paardje 

s_uzanne schreef:anne ga jij vrijdag nog naar dat feestje van anna in martini beach?