Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silviaftmax

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:18

hallo allemaal,

vandaag hele dag hard gewerkt , gister middag bij Max geweest Lachen
't spookje was weer lekker bezig, haha hij was verschrikkelijk druk, en de wind hield hem nou ook niet echt rustig haha!
Heb heel wat bokkensprongen gemaakt omdat hij elke keer schrok en dan lekker begon te rennen. Uiteindelijk 3 kwartier lekker goed gereden en daarna nog even los laten rennen Lachen volgens mij was zn energie wel een beetje verdwenen daarna Pling

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:20

haha lin,

lasergamen lijkt me wel leuk hoor Lachen ik bedoel Pling soms moet je het ook even over andere dingen hebben ^^.
Na 20x gediscuseerd te hebben over welk paard het liefste is is de lol er ook wel een beetje af he >.<
Ga maar lekker verder hoor met dat ge-game Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 08:19

Zooooooo dan mensen... Team Rood heeft gisteren een keertje het lasergamen gewonnen, ik was diep geschokt Knipoog Natuurlijk heeft Team Groen de twee keren daarna weer gewonnen, zoals het hoort! Haha! Vond het weer gezellig mensen, ook al zag ik er misschien niet zo gezellig uit Bloos Volgende keer ben ik in topconditie ok? No more wine for me!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:33

Haha ik moet zeggen dat team groen na onze overwinning aardig stil was geworden.... Lips are sealed Lips are sealed hihihi

Mensen, wat een heerlijk weer, lekker dagje vrij nog vandaag, morgen beginnen bij me nieuwe baan, SPANNEND!!!! Ja

Gelukkig ben ik op zondag vrij deze week, hoef ik het lasergamen niet te missen.... Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:48

heee san ik kom er zo aan hoor hihihi ff me cornflakes op eten en dan ben ik klaar voor de zon!!!!!!!!!!!jaja team rood wordt steeds beter jongens!!!! tja er gebeurden gister meerdere dingetjes geloof ik......that s life! hoop dat je je wel al wat beter voelt lindz!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:50

Ik heb net even zitten surfen op internet, zijn geloof 2 of 3 plekken in Nederland waar je kan lasergamen buiten, zat er een tussen die nog best een mooie prijs had, zat ook een tussen waar je in een grot tegen elkaar moet vechten...

wel gaaf toch?

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:52

my god!!!!!! in een grot!!!!! sereius dan blijven we wel bij elkaar hoor!!!!!!vet gek ahahahahahahah

ik kom eraan san! tot over ff denken hoor,,,,, heel stuk fietsen wel uhm tot over 2 minuten hahaha

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 12:46

Ben niet jaloers dat jullie op stal zijn vandaag Bloos Ik zit heeeeeeeeeeeerlijk binnen uit m'n raam naar de zon te kijken! Tsssss....

Ben denk ik gisteren in het zadel geklapt toen Im ging rennen... m'n onderrug is helemaal pijnlijk... Ik ben er toch op blijven zitten?

O en Ilka... Iedereen heeft wel eens zoiets... Niks mis mee toch? Allemaal goed gegaan en gelukkig voelde hij zich daarna wel oké. That's life indeed.

Ik voel me een stuk beter, nog geen 100%... but I'm alive Haha!
Morgenavond ben ik weer op stal!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:10

Hallo allemaal,

ik ben morgenmiddag weer op stal voor Max
ik weet nog niet wat ik ga doen
waarschijnlijk alleen even longeren, maar het hangt van het weer af, anders ga ik ook nog even rijden in de buitenbak Lachen

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:58

Stil hier vandaag?

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 08:06

Volgens mij is ons topic een beetje dood.... haha Lachen

Im liep gisteren niet lekker... haar rechter-voor-voetje voelde ook heel warm aan. Ik denk dat er een ontsteking in zit... Ze liep niet kreupel, maar het zag er gewoon niet lekker uit. Ook was het niet dat ze stijf liep (tenminste.. stijver dan normaal). Als ik vanavond ga, dan ga ik wel eerst 10 min. benen afspuiten, 30 min. stap, even aan de longe kijken hoe het gaat...

Wat denken jullie?

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:20

LindsyImmie schreef:
Volgens mij is ons topic een beetje dood.... haha Lachen

Im liep gisteren niet lekker... haar rechter-voor-voetje voelde ook heel warm aan. Ik denk dat er een ontsteking in zit... Ze liep niet kreupel, maar het zag er gewoon niet lekker uit. Ook was het niet dat ze stijf liep (tenminste.. stijver dan normaal). Als ik vanavond ga, dan ga ik wel eerst 10 min. benen afspuiten, 30 min. stap, even aan de longe kijken hoe het gaat...

Wat denken jullie?

Ik zou het even aankijken vandaag,veel afspuiten,en wandelen op het harde. Ik zou haar niet aan de longe zetten,de bak is op het moment best zwaar,en als er iets warm of dik is,zou ik het gewoon even rust geven,dalijk word het alleen maar erger.

Tssss,wat een heerlijk weer,en wij maar zwoegen op kantoor.......

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 09:56

Ach gut Arme Im Ach gut Arme Renaat Ach gut Arme Linz

Hihi, wat kunnen we ook lekker zeuren!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:23

Ja,wij zijn ZEUR & CO....

Dromen Slapen

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:43

hey ikke ben lekker vrij zo ff naar de manege moet alleen wel fietsen vanuit rijswijk want auto is stuk echt balen miss is die vanmiddag laat al klaar want het is echt geen doen zo maarja xx chantal

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 13:21

Duindigt nieuws:
http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=756
dehoefslag.nl

Al jaren wordt gespeculeerd over de toekomst van Duindigt. Er werden veel plannen gemaakt, maar de meesten haalden het niet bij de gemeente Wassenaar, dat weinig zag in het openbreken van het bestemmingsplan. Met de oprichting van de Stichting Beheer Renbaan Duindigt en een politieke verschuiving binnen de Wassenaarse gemeentepolitiek, braken voor beide partijen nieuwe kansen en mogelijkheden aan. Wassenaar sprak zich bij monde van burgemeester Luigi van Leeuwen uit voor het behoud van de baan en onderschreef de stelling dat dit niet mogelijk een sluitende exploitatie te hebben met alleen maar veertig koersdagen in het jaar. Het laatste jaar is zinvol gediscussieerd over Duindigt, een discussie die zich uitbreidde met een nieuwe gebiedsvisie voor het hele gebied rond de Waalsdorperweg. Inmiddels heeft zowel de Gemeente als de Stichting Beheer Duindigt ingestemd met een door OVG ontwikkelt plan voor de ontwikkeling van onder meer een exclusieve country club. De overeenkomst is een eerste stap op weg naar een veilige toekomst voor Renbaan Duindigt.

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 13:22

Wie gaat mee zich inschrijven op de Country Club? Knipoog Hihi!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:41

hoi allemaal,

gister met chan bij max geweest
even een buitenritje gemaakt Lachen
was wel lekker weer gister
niet te warm en niet te koud Knipoog lekker rij temperatuurtje

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 11:10

Hallo allemaal!

Eindelijk mag ik het vertellen!

Na negen jaar lang verzorgen is Image nu eindelijk helemaal van mij !!!!!!!!!!!!

Haha!

I'm happier than ever!

Afbeelding

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 16:01

LindsyImmie schreef:
Hallo allemaal!

Eindelijk mag ik het vertellen!

Na negen jaar lang verzorgen is Image nu eindelijk helemaal van mij !!!!!!!!!!!!

Haha!

I'm happier than ever!

Afbeelding

Go jij! Go jij! gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!
Veel geluk samen Lovers

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:10

lieve linds nogmaals gefeliciteerd echt super vind het helemaal geweldig voor jou en im maar dat wist je al zie je nu tenminste nog vaker op stal xxxxxxxxxxxxxxx en veel geluk samen chantal en max Lachen

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 08:35

Jeeeeeeeeeeh,eindelijk is het geen geheim meer Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Zoooo,leuk!!

Veel plezier Lin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 08:39

Gisteren was er een wedstrijd bij de ZHJV,Jan,Mandy en Anneke deden mee,en ze hebben het hardstikke goed gedaan!
Hier een paar foto'tjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goed gedaan allemaal!!! Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:03

GAAAAAAAAAAAAAAAF lindz!!!!!!!!!!!!!!!!! ben superblij voor jou en im!!!!!!!!!!!!

mooie foto´s renaat! maar waar is anneke???? dus we kunnen weer trots zijn op onze ten hagenaars hihi

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:53

Gefeliciteerd, wat onwijs leuk dat ze nu van jou is!