(net zoals ze eerst echt geloofde dat ze niet kon wandelen en poepen tegelijk
), nouja ze kan iig niet doen alsof ze 't niet kan. 
Btw; zie www.justwestern.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(net zoals ze eerst echt geloofde dat ze niet kon wandelen en poepen tegelijk
), nouja ze kan iig niet doen alsof ze 't niet kan. 

Lekker bij de snacknar een patatje gehaald. Een keer in de zoveel tijd is dat best lekker

. Mij benieuwen wanneer de eerste sneeuw komt. Soms komt het al eind oktober. Brrr... Maarja, we hebben 2 hele goede kacheltjes waar je helemaal in kan zitten bij wijze van spreken dus binnen zal het iig lekker zijn. Nou, ik spreek je maandag weer! 
)
Bij ons in de buurt hebben we 3 ruiter/westernshops, allemaal een half uurtje rijden!
Maar ze zijn wel klein. Koud zal het zeker worden, heb al dikke kleding en jassen ingepakt.

) liep ook mee, Dolly is leuk.

Naar het schijnt heeft Eef ook nog een hengstveulen van een bokker overgekocht maar daar weet ik verder weinig van. 
´t Is wel lastig om een leuke zweetdeken te vinden waar ze niet in zal verzuipen...
De Amigo Jersey Cooler is ook op internet te koop maar ik weet niet of hij ook in die kleur te koop is. Ik heb hem wel een paar keer in het grijs gezien. Hier heb ik een deken van hetzelfde merk en dezelfde kleuren alleen is dit een ander deken: http://images.channeladvisor.com/Sell/S ... 0brown.jpg

Ik vind school ook de laatste tijd zo stom dat ik serieus jaloers ben op mijn buurvrouw die al 2 weken noodgedwongen thuis moet blijven omdat ze aan de diarree is

Tsss, toen heb ik maar een andere gekocht, zal ff kijken of ik de foto d'r op krijg

)
Tjee wat een stomme dingen zijn er soms toch. Achja, dat roze halster kan je mss beter kopen als ze uitgegroeid is, dan hoef je er ook niet meer te kopen 
Hahaha voorplukje zit idd een beetje vreemd

Gelukkig heeft ze genoeg andere roze spulletjes maar ze had heel graag een roze halster gewild, arme Stees... 
Ik kan me best voorstellen dat ze verdrietig was toen je aankwam met grijs. Arm meiske toch! Maar deze heeft idd wel klasse, ze is wel nu de sjiekste van stal
Maar voor die prijs, echt no way! Die dingen gaan toch alleen maar stuk! 
Daarvoor kan ik andere leuke dingen kopen voor Stees (heb ook nog roze peesbeschermers gezien met roze bont, maatje shet
).