Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:14

Jah maar ze was d'r echt heilig van overtuigd dat ze niet gewoon kon lopen... Nagelbijten / Gniffelen (net zoals ze eerst echt geloofde dat ze niet kon wandelen en poepen tegelijk Clown ), nouja ze kan iig niet doen alsof ze 't niet kan. Schijnheilig

Btw; zie www.justwestern.nl Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:16

Hahaha lopen in de regen is dramatisch moeilijk hoor!

Jeutje, wat naar van justwestern. Las net ook al het topic en normaal zijn ze idd vlot met de bestellingen. Zal idd vrij ernstig zijn!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:17

Jah maar ze kan wel eten in de regen terwijl de rest heel sielugh met hun kont naar de regen staan... Clown

Ze heeft trouwens al een tijdje niet meer gepost op bokt... Vraag me stiekem af wat d'r is maar als ze d'r webshop er voor stopzet zal d'r zeker iets ernstigs zijn...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:18

Ik ga ff eten Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:42

Ben ik weer Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:20

Hej da's grappig. Ik ging ook om dezelfde tijd eten Tong uitsteken Lekker bij de snacknar een patatje gehaald. Een keer in de zoveel tijd is dat best lekker Ja

Ik ben ook benieuwd naar wat er aan de hand is. Het zal idd erg zijn als je helemaal je webshop eruit gooit. Maarja, laten we maar afwachten.

De naturals hebben trouwens nog steeds niet gereageerd op mijn post. Zouden ze mss allemaal op dit moment een schuilstal aan het bouwen zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Zie dat je nu offline bent. Ik ga btw zometeen weer richting Belgie. Lekker een weekend koukleumen, 's nachts ligt de tempratuur al onder vriespunt en overdag vlak erboven Vork. Mij benieuwen wanneer de eerste sneeuw komt. Soms komt het al eind oktober. Brrr... Maarja, we hebben 2 hele goede kacheltjes waar je helemaal in kan zitten bij wijze van spreken dus binnen zal het iig lekker zijn. Nou, ik spreek je maandag weer!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:28

Haha ga jij maar lekker naar ´t koude zuiden, dan ga ik morgen lekker ponniehobbelen (en shoppen? Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:35

Oooh maar mss ga ik ook wel lekker shoppen hoor Ja Bij ons in de buurt hebben we 3 ruiter/westernshops, allemaal een half uurtje rijden! Haha! Maar ze zijn wel klein. Koud zal het zeker worden, heb al dikke kleding en jassen ingepakt.

Mij benieuwen op wie je morgen mag!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 20:02

Ben ook heul benieuwd. Haha!

Enne, have fun in 't koude Belgie.. Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 12:41

Hoi niemand. Koe

Ik heb vandaag op Ramona gereden, ging wel goed, en die nieuwe (Dolly? Tong uitsteken ) liep ook mee, Dolly is leuk. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:44

Huh? Een nieuwe! Cool joh! Hopen dat ze donderdag ook in onze les word ingedeeld! Maar hoe ziet ze eruit dan? Heb nooit geweten dat er nog een lespaard bij zou komen. Leuk dat het goed ging op Moon Tong uitsteken

Heb btw nog zaterdag met een knalroze zweetdeken van Amigo in mijn handen gestaan. Hij kostte €40 en ik wilde je nog bellen, toen zag ik helaas op de verpakking dat het 1,90m was. Ben je goed met naald en draad? Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 12:15

´t Is een zwarte merrie, leuk paardje maar nog wel een beetje mager. Met al die manegepaarden die de laatste tijd verkocht zijn houdt ze weinig over... Nagelbijten / Gniffelen Naar het schijnt heeft Eef ook nog een hengstveulen van een bokker overgekocht maar daar weet ik verder weinig van. Tong uitsteken

Gaaf zo´n zweetdeken, naald en draad? Nee echt niet... ´t Is wel lastig om een leuke zweetdeken te vinden waar ze niet in zal verzuipen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:07

Hahaha jammer, anders zou je hem kunnen inkorten Clown De Amigo Jersey Cooler is ook op internet te koop maar ik weet niet of hij ook in die kleur te koop is. Ik heb hem wel een paar keer in het grijs gezien. Hier heb ik een deken van hetzelfde merk en dezelfde kleuren alleen is dit een ander deken: http://images.channeladvisor.com/Sell/S ... 0brown.jpg

Leuk joh weer een nieuw lespaard. Mij benieuwen hoe ze is en of ze al in meerdere lessen word gezet! Ik verheug me nu al op donderdag Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 16:30

Die deken is cooool Tong uitsteken

Btw, die nieuwe mocht vrijdag voor 't eerst meelopen, en zaterdag mocht ze ook meelopen dus ik denk dat ze de andere dagen ook wel mee loopt . Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 08:25

Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:18

Mogguh! Woow ben moe zeg! Dromen Ik vind school ook de laatste tijd zo stom dat ik serieus jaloers ben op mijn buurvrouw die al 2 weken noodgedwongen thuis moet blijven omdat ze aan de diarree is Clown

Cool dat ze waarschijnlijk de andere dagen ook meeloopt. Vind het echt leuk weer een nieuw lespaardje! De eerste keer op een nieuwe geeft altijd een spannend gevoel maar het geeft mij altijd veel vertrouwen dat Evelien eigenlijk alleen maar lieve paarden koopt Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:41

School IS stom... Clown

't Nieuwe paardje is ook heel lief hoor, leuk beessie. Ja

Btw, ruitershop is stom, ze hadden de kleur die ik wou alleen nog maar in pony en full... Verdrietig Tsss, toen heb ik maar een andere gekocht, zal ff kijken of ik de foto d'r op krijg Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:52

Afbeelding

Afbeelding

Tong uitsteken

(voorpluk zit beetje heel vreemd... Nagelbijten / Gniffelen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:30

Ooh ruitershop is dus ook al stom Boos! Tjee wat een stomme dingen zijn er soms toch. Achja, dat roze halster kan je mss beter kopen als ze uitgegroeid is, dan hoef je er ook niet meer te kopen Tong uitsteken

Maar je halster daarintegen is cool! Grijs staat haar ook erg goed hoor Ja Hahaha voorplukje zit idd een beetje vreemd Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:33

Lijkt zo net alsof ze 2 hele zielige slierten heeft als voorpluk... Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig heeft ze genoeg andere roze spulletjes maar ze had heel graag een roze halster gewild, arme Stees... Verdrietig

Vond dit halstertje wel sjiek, ze hadden ook dat nieuwe regenbooghalster van HH, maar 30 euro... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:51

Beetje nerdy-stees met die voorpluk Clown Ik kan me best voorstellen dat ze verdrietig was toen je aankwam met grijs. Arm meiske toch! Maar deze heeft idd wel klasse, ze is wel nu de sjiekste van stal Lachen

Dat regenbooghalster is ook grappig ja, maar vind het meer iets voor een shet moet ik zeggen Nagelbijten / Gniffelen Maar voor die prijs, echt no way! Die dingen gaan toch alleen maar stuk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:58

Haha ja, voor de helft van de prijs wil ik 'm wel, maar 30 euro is imo toch echt veel te veel voor een halster... Nagelbijten / Gniffelen Daarvoor kan ik andere leuke dingen kopen voor Stees (heb ook nog roze peesbeschermers gezien met roze bont, maatje shet *LOL* ).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:58

En Stees is NIET nerdy. Koe

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:58

Mogguh. Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:40

Mogguh!

Hahaha nee Stees leek een beetje nerdy maar met gewone voorpluk is ze weer Stoere Stees Vork

Wel een heel rare prijs ja van HH echt veel te duur gewoon! Wel gaaf van die peesjes joh alleen wel een beetje klein denk ik Clown