stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:48

Dabo schreef:
hahahaha Dat wou ik al zeggen, de zwarte broeders... ze lijken ook allemaal zoooo op elkaar!! Het zijn net surinamers! Tong uitsteken Haha! Haha!
(dit is dus niet discriminerend bedoeld, ik stel alleen een feit vast Tong uitsteken ) Haha! Haha!

Hi hi Pling Dat zei Alex van Lyon laatst ook. Ik vroeg hem Gilles en Volmer even vast te houden. Zegt hij: Nou, daar sta je dan met twee allochtonen... Haha! Ja

Alleen hebben Volmer en Gilles volgens mij geen buitenvrouwen... Gilles is volgens mij een beetje homo, want hij kan het nogal goed vinden met Omar! Lovers

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:46

hoi hoi...

ben ik ook weer even Haha!

mij maakt het niet uit wie er in het topic komen,als de sfeer maar goed blijft
ik ben tenslotte ook nog geen echte taamse Tong uitsteken
maar dat duurt net lang meer Haha!

vind het juist wel leuk als het ook wel eens over wat anders gaat,brengt leven in de brouwerij en tja iedereen is natuurlijk zo vrij om te posten wat ie zelf wilt Knipoog

Heb me wild roosje binnen staan....
en o! o! o! wat is ze groot en sterk geworden Bloos!
als ik zo op dat land kwam kijken had ik dat niet echt door...maar toen ze eenmaal op asfalt naast me stond,tjeetje wat een verandering....en zeker in stal zag ik het verschil goed..
Ze was erg wild met halen en zetten ook flink haar nu inmiddels goed ontwikkelde nek erin
Gillen als een hengst Clown
gelukkig was het een klein stukje en is alles goed gegaan..
Op stal stond iedereen verbaasd van hoe ze gegroeid was
Dat is wel erg leuk Bloos Haha!
Heb er wel weer zin an dus morgen weer lekker vroeg heen Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:54

oww lekker natas! die merrie en 3 jarige staan lekker ook binnen! net alle2 gelongeerd en morgen ga ik weer sinds 3 weken voor het eerst op die 3 jarige! hij had even een tussenpauze! Zo braaf was ie dat verdient ie wel! |Hij wordt nu ook wat voller en mooiere nek! ik zal eerdaags fotos van hem maken Haha!

en ellen ik ben nu ook benieuwd naar die fries Haha! of willen jullie die liever niet laten zien! Leuk familie van Gilles Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:06

Ohh, geen probleem hoor, dit is Gilles' broertje, Jort van het Jaagpad:
Afbeelding
Ook wel een lekker ding, maar ja, tis een Fries.... Tong uitsteken
Grapje hoor, tis een schatje! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:03

Gieltje2002 schreef:
Ik vind wel dat Valentinotje gelijk heeft. Dit topic gaat over veel meer dan alleen Taams en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet echt interessant vind wie nou met wie is gegaan en waar iedereen uit is geweest. Klinkt misschien banketstaaf, maar ik ga hier ook niet melden wat ik met vrienden heb gedaan (nou ja, in ieder geval met niemand geweest, want ik heb al 10 jaar een hele lieve vriend!). Die mensen kennen jullie niet, dus dat is ook niet echt interessant.

Weet niet hoe anderen hier over denken, maar misschien is het handig als we anderen mensen buiten Taams niet in het topic willen om het dan ook over Taams en de paarden te laten gaan. Dit is geen aanval op wie dan ook, maar gewoon mijn mening.

Ik vind het niet erg als er mensen buiten Taams even iets vragen of melden maar het is volgens mij een Taams-klets-toppic en dan kan je als niet Taams ganger niet mee praten dan moet je dat ook niet willen....
En om t nu alleen over paarden te hebbn.... pffffffff. Dat doen we in de kantine ook niet. En misschien vinden we t juist wel leuk om te horen wat anderen hebben meegemaakt...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:33

[/quote]

Ik vind het niet erg als er mensen buiten Taams even iets vragen of melden maar het is volgens mij een Taams-klets-toppic en dan kan je als niet Taams ganger niet mee praten dan moet je dat ook niet willen....
En om t nu alleen over paarden te hebbn.... pffffffff. Dat doen we in de kantine ook niet. En misschien vinden we t juist wel leuk om te horen wat anderen hebben meegemaakt...[/quote]

Nee, natuurlijk hebben we het op stal niet alleen over de paarden. Het leven draait om meer dan alleen die vierbenige monstertjes Extreme duivel . Maar het was niet duidelijk in dit topic waar het nu over moest gaan. Het heet een Taams topic, dus ga je ervan uit dat het over dingen op stal gaat. Ook omdat je zei dat mensen buiten Taams niet in dit topic kunnen meepraten, omdat ze niet weten wat er speelt. Dingen als uitgaan, vriendjes en andere leuke dingen daar kan iedereen denk ik over meepraten, dus dat was verwarrend Verward .

Je kan het natuurlijk ook omdraaien en denken dat het leuk is dat mensen ons geklets interessant genoeg vinden om eraan mee te doen. Maar goed, ik moest gewoon even mijn opmerking kwijt, dat heb ik gedaan en voor de rest heeft volgens mij iedereen gezegd hoe zij erover dachten. Dus alsjeblieft geen discussie. Is nergens voor nodig hoor!

En Willemijn, het was echt niet aanvallend naar jouw bedoeld hoor. Ik vind je een aardige meid. Alleen rot voor je dat je nou net zo'n eikel tegen moet komen (alhoewel ik er niet helemaal zeker van ben uit je reactie of je het wel zo'n eikel vindt... Bloos )

Leuk dat jullie interesse in Jortje tonen! Het is trouwens niet het broertje van Gilles. Hun moeders zijn volle zussen, dus dat maakt het neefjes. Maar Jort komt bij dezelfde fokker als Gilles vandaan, daarom hebben ze beiden de 'achternaam'van 't Jaagpad. Toch vind ik Jort op de foto veel weg hebben van Gilles als driejarige.

Vrijdag komt hij weer terug. Ik ben benieuwd of jullie hem veranderd vinden Schijnheilig !

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:35

Niemand iets van Brenda gehoord?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:46

Leuk Esther dat Gilles weer terug komt! Ben benieuwd of ie veranderd is, vind jij van wel?
Lollig om zijn neefje te zien, eerlijk gezecht zie ik niet heel veel verschil tussen Friesen... mijn onkunde... ik vind ze allemaal op elkaar lijken dus ja ook Gilles en neef....

Nee niets v Brenda gehoord.... raar eigenlijk! Ze zal toch wel gebeld zijn door Knibbe? Ben eigenlijk wel benieuwd!

Bren! Waar zit je?????

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:50

Moguh,

(k ben de eerste zie ik?) Ben aan t oppassen Haha!

Leuke foto Ellen. Hij heeft inderdaad wel wat weg van Gilles Esther!
Ben benieuwd als hij straks weer terug is inderdaad!

Ellen; is het een leuk paardje van nadine?

Gister heb ik Allano weer gereden, en we zijn uiteindelijk gelukkig goed geeindigd, want hij gaat zo goed vooruit de laatste tijd.
Maar gister was het zo een chaos, dat ik hem weer helemaal kwijt was. Erg zielig voor m.
Hij was echt heel bang (wat ik me goed kon voorstellen toch shir Knipoog)

Lorenzo liep niet goed, dus die heb ik uiteindelijk niet gereden.

Fury ga ik vanavond weer proberen. Die heeft nu 3 dagen gestapt, en denk dat het zo wel voldoende is aangezien hij niet kreupel of onregelmatig was, maar gewoon niet helemaal rad.
Maar wilde hem dan liever gewoon 3 dagen stappen geven ipv 1 dag rust, 1 dag proberen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:01

ja, echt een lief beestje. Vosje, 1.52 ongeveer, dus niet zo groot. Heeft lang stilgestaan, dus moet wel weer op bouwen.
Ik heb een leuke foto, maar ik weet niet of Nadine het op prijs stelt als ik hem hier plaats.... Haha!
Zal het haar ff vragen, en dan plaats ik hem wel!

Ik ga Brenda wel ff smssen!!
Vreemd dat ze niets meer heb laten horen gister. Misschien ligt haar verbinding eruit..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:05

bloempie186 schreef:
haha tja die roddels toch Tong uitsteken en dr staat ook dat je WEER zwanger bent! waar heb je die eerste gelaten? kep m nog nooit gezien? Tong uitsteken

Hallo die staat in zijn box joh... die knappe vos Tong uitsteken Was een zware bevalling *LOL*

Mogguh allemaal Gaaaap

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:07

Dabo schreef:
hahahaha Dat wou ik al zeggen, de zwarte broeders... ze lijken ook allemaal zoooo op elkaar!! Het zijn net surinamers! Tong uitsteken Haha! Haha!
(dit is dus niet discriminerend bedoeld, ik stel alleen een feit vast Tong uitsteken ) Haha! Haha!

Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet ook niet wie wie is hoor, ze lijken idd allemaal op elkaar Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:08

Gieltje2002 schreef:
Dabo schreef:

Hi hi Pling Dat zei Alex van Lyon laatst ook. Ik vroeg hem Gilles en Volmer even vast te houden. Zegt hij: Nou, daar sta je dan met twee allochtonen... Haha! Ja

Alleen hebben Volmer en Gilles volgens mij geen buitenvrouwen... Gilles is volgens mij een beetje homo, want hij kan het nogal goed vinden met Omar! Lovers

Omar mist zijn vriendje erg hoor! Wanneer komt Gilles nou weer terug?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:23

Brenda was gisteravond ook al niet op stal Verward Wat raar... er zal toch niets ernstigs met Bo zijn Verward *klopt het af*

Ben het trouwens wel met Eshther eens.... voor mij is in principe iedereen die ons geklets interessant genoeg vindt welkom in het Taams topic Tong uitsteken Hoe meer zielen... hoe meer vreugde Clown

Naadje waar ben je gebleven Verward

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:13

Ja wel hoor Brne was gister op stal, ze had om 6 uur zelfs les! En daarna weer even zonder Bo (toen kwam ik, dus weet niet hoe de les ging) maar ik vond Pas al iets rustiger dan de dag er voor.... Het valt natuurlijk ook niet mee voor moeder en kind om elkaar even 'kwijt' te zijn! Goed dat je t probeerd hoor Bren! Volgens mij had je je handen vol....

Maar de vraag blijft.... hoe is t met t bloed v Body??????

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:15

goeiemorge allemaal!

brenda was er gisteravond wel toch? volges mij had ze les om 6 uur!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:16

@ anky: dat moet zeker een zware bevalling geweest zijn zeg!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:32

Naadje slaapt uit Dromen
want naadje heeft vakantie Go jij! Go jij!
helaas maar een week ,maar toch wel even lekker Knipoog

En heb nu me handen weer vol aan me dame natuurlijk,straks naar haar toe en weer lekker oppakken
woensdag maak ik foto's Knipoog

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:51

je heb groot gelijk howr naadje!
mijn vakantie zit er na vandaag helaas weer op.....morgen weer beginnen Boos!
geen zin!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:57

naadje24 schreef:
Naadje slaapt uit Dromen
want naadje heeft vakantie Go jij! Go jij!
helaas maar een week ,maar toch wel even lekker Knipoog

En heb nu me handen weer vol aan me dame natuurlijk,straks naar haar toe en weer lekker oppakken
woensdag maak ik foto's Knipoog

Hihi ik heb maar 3 dagen vakantie..... waarin ook t weekend nog zit........
Wat was ookal weer zo leuk aan zelfstandig zijn?????

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:04

Dabo schreef:
Vreemd dat ze niets meer heb laten horen gister. Misschien ligt haar verbinding eruit..

Nee hoor ze is vandaag om 11.50 nog op Bokt geweest.......

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:04

@Natasja: nouja, even goed lekker! even een weekje rust.

goeiemiddag inmiddels mayo! Tong uitsteken Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:10

He Daan, lang niet gezien......
Mijn ogen branden mijn hoofd uit, maar klant was tevreden! Dat is dan wel weer leuk.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:17

ShirleyA schreef:
He Daan, lang niet gezien......
Mijn ogen branden mijn hoofd uit, maar klant was tevreden! Dat is dan wel weer leuk.

wat doe je dan voor werk?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:18

he! idd lang niet gezien.

Nouja, dan heb je het in iede rgeval niet voor niets gedaan toch!
Thimo heeft zn choco croissantje al op hoor Vingers aflikken