Gieltje2002 schreef:Ik vind wel dat Valentinotje gelijk heeft. Dit topic gaat over veel meer dan alleen Taams en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet echt interessant vind wie nou met wie is gegaan en waar iedereen uit is geweest. Klinkt misschien banketstaaf, maar ik ga hier ook niet melden wat ik met vrienden heb gedaan (nou ja, in ieder geval met niemand geweest, want ik heb al 10 jaar een hele lieve vriend!). Die mensen kennen jullie niet, dus dat is ook niet echt interessant.
Weet niet hoe anderen hier over denken, maar misschien is het handig als we anderen mensen buiten Taams niet in het topic willen om het dan ook over Taams en de paarden te laten gaan. Dit is geen aanval op wie dan ook, maar gewoon mijn mening.
Ik vind het niet erg als er mensen buiten Taams even iets vragen of melden maar het is volgens mij een Taams-klets-toppic en dan kan je als niet Taams ganger niet mee praten dan moet je dat ook niet willen....
En om t nu alleen over paarden te hebbn.... pffffffff. Dat doen we in de kantine ook niet. En misschien vinden we t juist wel leuk om te horen wat anderen hebben meegemaakt...