Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peetorlan schreef:Wat kunnen jullie l*llen zeg whahaha.
Zeggen ze wel eens wat van mij.
Zo nu gaat ik ff eten maken en straks als ruud is naar stal.
Ik voel me vandaag echt zwaar K*T .
Me lijf doet eng enz.
Dus gaat ik denk whis maar longeren met touwtjes.
Net uit me werk boodschap gedaan en de boel hier gestofzuigt en gedweilt.
Dus mijn dag is weer druk te druk pffffffffff
Gr doei doei xx
Serada schreef:Ik ben vanmiddag teruggebeld door Meursing en ik kan de medicijnen voor Melvyn ophalen. Ze hebben even naar zijn dossier gekeken en hij hoeft gelukkig niet opnieuw gecontroleerd te worden. Het is op kuurbasis, we gaan kijken hoe hij zich erbij gaat voelen. Aanstaand weekend gaan Dave en ik het samen even brengen. Hans gaat het iedere ochtend door zijn eten doen en als ze dag en nacht op het land staan, voert hij het in de ochtend even met een papje of een peentje.
Lief he! [img]
http://www.my-smileys.de/smileys2/=hug.gif[/img]
Haha, we hebben wel 3 kwartier lang ofzo over een erg aangenaam onderwerp gepraat, hahahahha! Ik zal het netjes houden, hihi! Wat een gekke mensen hebben we weer op stal he,
), ga dit jaar denk ik ook nog wel even kijken
viewtopic.php?f=16&t=561920
Misschien als er anderen gaan dat ik wel ffies gezellie mee ga, maar of dat zo'n goed idee is weet ik nog niet,
! We zien het wel!
lijkt me wel gezellig om met een aantal te gaan
of met een paar naar divoza/ mr ed of whatever
Arjan is al helemaal bezig met de balken en de standaards, leuk man! 

Linda doet dan ook mee, geloof ik, want Connie heeft al haar leerlingen opgegeven! En mij dus ook, maar ja, waarschijnlijk dat ik niet mee kan doen met Froukje!