Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:23

Hierrrrrrrrr is de gemene, TIRAN Mirjammmmm
Ik had even wat gesprekken hihihi
Ben heeeeeel gemeen geweest tegen die kinderen en hun ouders! hehehe

Nog een uurtje dan ga ik lekker naar stal!!

Ireen eet jij je niet misselijk?? hihihi

Spannend Ireen..Ik hoop echt dat alles snel weer goed komt.

Deb hou je taai he!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:34

Ja, Mirjam is Mirjam niet als ze niet gemeen is geweest, hihi! Wat zullen die ouders wel niet denken: Waar laat ik mijn kind in godsnaam achter!

Nou, ik zit nu ook wel behoorlijk vol hoor, hihi! Wat ik over houd, neem ik vanaaf mee naar stal, hihi! Mogen jullie het op snoepen, goed?

Ja, dat hopen wij ook dat alles goed komt, zoals Froukje nu loopt zie ik het wel redelijk positief in, dus nu hopen dat de uitslag woensdag ook positief is! We zullen zien...

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 16:47

Wat kunnen jullie l*llen zeg whahaha.
Zeggen ze wel eens wat van mij.
Zo nu gaat ik ff eten maken en straks als ruud is naar stal.
Ik voel me vandaag echt zwaar K*T .
Me lijf doet eng enz.
Dus gaat ik denk whis maar longeren met touwtjes.
Net uit me werk boodschap gedaan en de boel hier gestofzuigt en gedweilt.
Dus mijn dag is weer druk te druk pffffffffff
Gr doei doei xx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 18:28

Ik ben vanmiddag teruggebeld door Meursing en ik kan de medicijnen voor Melvyn ophalen. Ze hebben even naar zijn dossier gekeken en hij hoeft gelukkig niet opnieuw gecontroleerd te worden. Het is op kuurbasis, we gaan kijken hoe hij zich erbij gaat voelen. Aanstaand weekend gaan Dave en ik het samen even brengen. Hans gaat het iedere ochtend door zijn eten doen en als ze dag en nacht op het land staan, voert hij het in de ochtend even met een papje of een peentje.
Lief he! Afbeelding

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:06

peetorlan schreef:
Wat kunnen jullie l*llen zeg whahaha.
Zeggen ze wel eens wat van mij.
Zo nu gaat ik ff eten maken en straks als ruud is naar stal.
Ik voel me vandaag echt zwaar K*T .
Me lijf doet eng enz.
Dus gaat ik denk whis maar longeren met touwtjes.
Net uit me werk boodschap gedaan en de boel hier gestofzuigt en gedweilt.
Dus mijn dag is weer druk te druk pffffffffff
Gr doei doei xx

Nou lieve schat, je kan nu lekker gaan ontspannen met Whis, ik heb haar al voor je gemest.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:06

Zeker lief Lin! Ik ben blij dat het zo goed gaat met Yus z'n look a like (hmmm of is het andersom)

Peet als ik vd week iets voor je kan doen dan hoor ik het he?

Mensen gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ik ga lekker een filmpje kijken op bed

xxx

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:09

Serada schreef:
Ik ben vanmiddag teruggebeld door Meursing en ik kan de medicijnen voor Melvyn ophalen. Ze hebben even naar zijn dossier gekeken en hij hoeft gelukkig niet opnieuw gecontroleerd te worden. Het is op kuurbasis, we gaan kijken hoe hij zich erbij gaat voelen. Aanstaand weekend gaan Dave en ik het samen even brengen. Hans gaat het iedere ochtend door zijn eten doen en als ze dag en nacht op het land staan, voert hij het in de ochtend even met een papje of een peentje.
Lief he! [img]
http://www.my-smileys.de/smileys2/=hug.gif[/img]

Wel een lekker gevoel, als Mevin zo lekker na wordt gelopen hoor Lin.
Dat scheelt weer in de zorgen.
Ik hoop dat hij nog lang mag genieten van zijn vrijheid
Geeft hem een dikke knuf van me.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:16

Slaap lekker *Piranha* Mir
Merk nu dat we een gemene driller in ons midden hebben
Maar van jou kunnen we het zeker hebben
Dit slaafje heeft jou paardje vandaag niet gedaan, maar volgende keer ben jij aan de beurt.

Had na 4 boxjes mesten wel even voldoende

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:59

Zooo, daar ben ik weer! Net terug van stal en het was weer erg gezellie met Rox en Peet Haha, we hebben wel 3 kwartier lang ofzo over een erg aangenaam onderwerp gepraat, hahahahha! Ik zal het netjes houden, hihi! Wat een gekke mensen hebben we weer op stal he,

Met Froukje ging het vandaag minder goed. Ze was erg schikkerig door die harde wind en liep dus echt niet goed. Dus ben na 5 min. maar meteen gestopt en heb ik d'r maar ff lekker los laten staan. Durfde toch niet door te gaan. Maar ja, misschien is het voor het onderzoek maar ff beter dat ze niet goed loopt, komen ze er hopelijk snel achter wat het is en waar het zit!

En Peet ik moet nog steeds lachen over die opmerking van jou over die padden, hahaha, wat was dat ook alweer?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 21:10

Nou ik had wel gelijk ireen het is trekken de padden tijd.hihi

Dankje wil xxx
Als ik bij whis ben voel ik me zeker altijd lekker .

He lin goed nieuws meid.
En ook gezellig samen met dave ff naar mel.
Geef hem maar een dikke kus want als je komt staat hij zeker nog net op z'n stalletje?
Hans is zeker lief hij verzorgt de paardjes heel goed.
Kijk maar naar fardos is las nu ook dat die vooruit gaat.

Nou mensjes tot morgen he doei doei xx

P.S Arjan is aan het stoeien met springpaaltjes wahahhahah

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:46

gaan er trouwens nog mensen naar tentenkamp? had er vorig jaar wel leuke dingetjes bij (hypoDrama viel wel mee ), ga dit jaar denk ik ook nog wel even kijken viewtopic.php?f=16&t=561920

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:57

Nou, ik heb afgelopen zaterdag al aardig wat inkopen gedaan bij divoza, hihi! Dus ik heb geen centjes meer Misschien als er anderen gaan dat ik wel ffies gezellie mee ga, maar of dat zo'n goed idee is weet ik nog niet, ! We zien het wel!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:06

haha, en als we je portemenix nou thuis laten lijkt me wel gezellig om met een aantal te gaan of met een paar naar divoza/ mr ed of whatever

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 07:54

Klinkt wel weer erg leuk tentenkamp!! Mischien ga ik wel hihihi

Ik ben gister zo suf geweest!! Ik was lekker aan het kletsen met Arjan en zijn ouders (wat een heerlijk gesprek over "de pijp uit" hihihi) en toen ik er achter kwam dat ik nu echt naar huis moest, heb ik snel Yus binnegehaald en ben ik in de auto gesprongen!
En wat ben ik vergeten:

- Lijntje weghalen
- Cap lag nog ergens naast de bak
- en daar lag ook mijn zweep

Dus excusses voor diegenen die de bak in kwam en het lijntje weg moest halen

En heeft iemand toevallig mijn cap en zweep zien liggen??

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 08:06

Goedemorgen allemaal!

Haha, die Mir! We dachten al: Wat is het hier een paasei zeg
Dat grote zeil/plastic wat naast de bak lag, was dan zeker ook van jou, hahhaha! Nee hoor. Maar ik heb wel een cap en een zweepje in de stal zien liggen op de grond voor de kasten daar bij Thom en Yus. De cap had een blauwe binnenkant.

En nog ffies en we kunnen springen en balkies lopen Arjan is al helemaal bezig met de balken en de standaards, leuk man!

Nou, ik ga maar weer ffies wat doen, heb verder vrij weinig te melden! Nog 1 nachie en we weten dan hopelijk wat Froukje mankeert, ben echt heel erg benieuwd!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 09:40

hahaha ja mijn schuld hoor Ireen die troep, maarja gellukig zijn we hier zo sociaal dat er altijd wel iemand is die spullen voor je opruimt als je het vergeet! Ik heb het wel eens anders meegemaakt

he leuk zeg die balkjes!! Komt goed uit nu Yus weer goed loopt hihihi

Spannend hoor morgen.....Ik ben ook erg benieuwd wat er uit het onderzoek naar voren gaat komen!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:14

Dat is zeker spannend hoor, ook voor jullie spaarpot

Leuk die balken, ben benieuwd hoe ze eruit zien. Gaan we een beetje balkjes lopen en misschien wel heel stoer een sprongetje wagen hihi. Thomas wordt meestal heel enthousiast met springen dus dat wordt nog wat. Gelukkig kunnen we onze spulletjes altijd weer terugvinden hé Mir

Vandaag een lange dag op mijn werk, heb al wat kleine klusjes gedaan. Ik werd door mijn leiddinggevende aangesproken over mijn (aanstaande?)opleiding. Die zou in de eerste instantie in februari plaatsvinden maar door de reorganisatie werd alles even in de ijskast gezet. Hopelijk gaat het nu wel in september door, als alles goed loopt

Ireen, ik ga Henk Loerakker nu een mailtje sturen oke!?

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 11:11

Je cap en zweep had ik bij de bak weggehaalt alleen wis ik niewt van wie het was.

Lijntje was niet erg maakt iedereen toch gebruik van.

nou ik ga ook weer aan het werk doei doei xx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:01

Zooo daar ben ik weer! Net ffies lekker gegeten! Heb een broodje Mexicano op, dus nu staat mijn mond lekker in de fik.

Ja, leuk he die balkjes. Ze zijn heel mooi geworden. Kunnen we de achterhand van onze paardjes lekker sterk gaan maken, hihi!

Hey Lin, en welke opleiding ga je dan volgen?? Ben ik wel benieuwd naar. En heb je die Henk Loerakker al gemaild? en al wat terug gehad? Hihi, ben niet nieuwsgierig

Stond trouwens een stukje in de Metro en op bokt dat de interesse in het Friese paard weer af neemt. Want dit jaar en vorig jaar is het aantal merries dat gedekt wordt, flink gedaald! Nou, mijn interesse stijgt nog steeds hoor, hahahahha!
Laatst bijgewerkt door Reentjuh op 28-03-06 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:10

Ik heb van het weekend geloof ik toch iets te veel gesnoept, hihi! Allebei de knopen van mijn jasje zijn er net vanaf gesprongen, hahaha! Nu kan die niet meer dicht

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:33

Peet dank je voor het opruimen!!

Ben trouwens nu met Jos een het sms'en over een startkaart aanvragen enz

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:39

Hihi, ja hoor Mir, is de keuze toch op Prometheus gevallen??
Als je nou slim bent, vraag je of Connie de formulieren mee wil nemen als ze weer op stal komt om les te geven! Of Jos stuurt ze op dat kan ook!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:41

Nou nog niet echt eigenlijk, maarja ik ben er al lid van, dus scheelt het weer centjes
Ohw ik stuur net een sms naar Jos of ze het op wil sturen hihihi

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:05

Leuk Leuk Leuk! 14 mei houdt de manege een KNHS wedstrijd op het land! Dus dat wordt oefenen Mir, Linda doet dan ook mee, geloof ik, want Connie heeft al haar leerlingen opgegeven! En mij dus ook, maar ja, waarschijnlijk dat ik niet mee kan doen met Froukje!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:22

Straks wat eerder naar huis want ik moet (onverwachts) vanavond toch naar de school van Sel ivm een voorlichtingsavond voor de excursie Parijs. Thom gaat vandaag alleen maar even los, vind hij vast niet zo erg.

Mir leuk hoor dat het nu toch allemaal weer gaat kriebelen. Gaan we in het najaar gezellig samen op pad.

Nou Ireen, wacht eerst de dierenarts maar af. Enne...wat ben jij toch ook een vreetzak hé hihi!

Afbeelding