Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ziatje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:02

Waarom niet gewoon gelijk heel de naam.. weet iedereen gelijk waar het over gaat Lachen Dit is zoo irrie zo die 1e letter Tong uitsteken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 19:12

Dat doen we niet omdat de mensen waarover we het dan hebben niet op bokt zitten en hier dus niks mee te maken hebben. De "vughtse hoeve mensen" weten zo over wie het gaat zonder dat heel bokt dat ook kan meelezen.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:06

Is het met summerfeel eens, ik ben ook blond wel donkerblond:P

Ik ken S. alleen niet maar het verhaal meelezen is ook goed;)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:59

Maak je maar niet druk Manon, ik heb S, vanmiddag nog gesproken en er is weer iemand die de klok heeft horen luiden en de klepel niet kan vinden, ze neemt je niets kwalijk hoor, dat komt ook omdat ze ervaring heeft met de indianenverhalen op de manege.
Trouwens dit verhaal kwam niet alleen van jouw kant af en dat weet ze ook van H.

Voor wat betreft het gebruiken van afkortingen, ik kan het goed volgen en ik denk diegene die weten waar het over gaat ook, dus laten we het maar bij alleen de begin letter laten. Willen jullie een verhaal exact weten, stuur dan even een pbtje of spreek mij of iemand anders op de manege (die ook op bokt zit) er even op aan.
Ik ben het nl helemaal eens om geen namen of delen van namen te gebruiken van mensen die hier niet actief zijn, dit om verdere indianenverhalen te voorkomen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:19

Ik kan het altijd goed volgen met enkel de beginletters van ieders naam. Wanneer ik het niet weet vraag ik het inderdaad. En ja helaas zullen indianenverhalen altijd de ronde doen. Pfff... het is morgen weer woensdag, al bijna zaterdag! Haha. Hopelijk kan ik dan weer op NL rijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:42

Ze had het voornamelijk van C en C..
Als je mijn topic ziet (van bijrijdpaard) zie je dat er duidelijk staat dat hij eruit gaat ALS ze gaat samen wonen en dan staat er nog bij dat het geen haast heeft.. Dus dat hij al te koop staat is door iemand weer erbij verzonnen..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:44

Citaat:
Jaa idd dit is het paardje van S.
Helaas gaat Veron er uit (heeft geen haast) Ze gaat samen wonen dus weinig tijd/geld..

Dit is wat er stond maar wanneer ze gaat samen wonen? de plannen zijn er maar het kan binnen nu en 1 jaar? misschien 2 jaar?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:48

Owowow en dan vergeet ik nog iets..
Gorez heeft (dacht ze) een klap gehad op de wei op met opstaan knel gezeten ofzo.. Als het zondag nog niet beter is dat moeten we bellen en dan eventueel in de loop van de week een foto laten maken.. Buigproef was voor aan alle2 de benen goed (wat toch vreemd is met die blessure r.v.) links achter boven ook alleen onder dan niet.. Hij liep op het harde beter als op het zachte.. Ze had er echt de tijd voor genomen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:57

Wel fijn dat er zo goed naar gekeken is en dan inderdaad toch vreemd dat rv ook goed door de buigproef kwam. Hoop voor jullie dat het zondag echt een stuk beter gaat. Gorez heeft nu wel weer genoeg tegenslag gehad voor de komende jaren dacht ik zo. Ach gut

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:19

Nja idd en P. wil er alles aan doen om er zeker van te zijn dus ja dan doe je dat he...

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:46

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:14

Jeetje Joyce, zet hem voorlopig als hij weer goed is maar alleen op de wei. Dan kan dit in elk geval niet meer gebeuren, als het gekomen is door het opstaan dan maar hopen dat hij dat in het vervolg wat soepeler gaat doen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 00:36

jaa of op de wei dat ze aan het rennen waren en 1 linksaf ging en de ander rechts en dat ze elkaar zo aangetikt hebben.. Ongeluk zit in een klein hoekje.. en alleen op de wei heeftie met 10 minuten ook wel gezien.. of alleen Olympus erbij, want die 2 doen eigenlijk nooit samen raar..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:43

Toch zit een ongeluk in een klein hoekje en het hoeft niet expres te gebeuren, ze kunnen elkaar ook spelenderwijs veel schade toebrengen. Maar goed gebeurd is gebeurd en nu maar hopen dat het snel weer opgelost is.
Les ze vanavond (kun je mooi je nieuwe rijbroek en sokken uitproberen)

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:47

Haha, dat is altijd leuk met nieuwe spullen rijden:)
Veel Plezier!;)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:50

Weet iemand toevallig of dat paardje nog wat was waar H naar ging kijken? (Ben helemaal niet nieuwschierig Clown )

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 22:08

Was niet onaardig geloof ik, maar heeft al een tijdje niets gedaan, dus wie weet komt hij/zij even op proef, dan zou me logisch lijken, maar wie ben ik....

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 22:30

Lijkt me wel gaaf!:)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 01:22

Nou privé les ging super, kwam vast door me nieuwe rijbroek Tong uitsteken
Daarna op die van Sas en dat ging ook weer goed.. het begon alleen een beetje te regenen, maarja met cap op heb je daar toch niet zo'n last van..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 21:53

Mooi Joyce dat je privéles zo goed ging.
Vandaag weer gereden. In het begin even overtuigen maar op het einde van de les liep ze weer lekker. Tijdens de les twee keer ruzie gehad met NL maar goed... Bloos hoort er ook bij. Hierna ging het ook weer lekker.
Heb nu alweer zin in volgende week. Denk dat ik donderdag wel even naar de clinic van Hans Peter kom kijken. Hopelijk kan ik gewoon rijden zaterdag en kan ik dus ook meedoen aan de wedstrijd. Pling

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:59

O is er donderdag weer clinic, dan kom ik ook eens kijken denk ik. Fijn Joyce dat het zo goed gegaan is en Sjalique de volhouder wint.

chrissy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:19

Nou ik was gister wat later op de manege, heb sochtend mijn haar laten knippen en bruin geverfd. Heb toen weer lekker manirma gepoetst en gereden. Het rijden ging helemaal niet goed. Manirma was echt heel sterk maar naar een half uur hadik haar er een beetje dor en toen zijn N en ik gestopt. Mijn mama was komen kijken en die zat naast iemand die het niet normaal vond dat het paard gelijk uit stal werd gerukt en maar moest galoperen. Maar waar ze dat vandaan haalt weet ik niet. Heb gewoon gereden zoals altijd en had les dus dan zal het wel goed zijn. Heb alleen liever dat ze het de volgende keer gewoon tegen mij zeggen als ze vinden dat er iets mis is en niet achter mijn rug om. Maar goed. Heb nu alweer zin in volgende week dan ben ik er wel weer gewoon de hele dag. En dan savonds wedstrijd!!! ben benieuwd...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 16:18

Gisteren weer op Paco gereden, dat rijdt toch stukken beter dan Paloma. Hij had ook weer een ander zadel wat ook een stuk beter zit. In het begin was hij het er niet mee eens dat het basistempo 3 versnellingen omhoog moest zonder op zijn voorhand te vallen of domme galophuppels ertussen door te maken.
Maar toen hij eenmaal goed los was liep hij echt heerlijk. Zelfs in draf nog een stukje doorgesloten en van voren ook wat omhoog gereden en dat ging wonder boven wonder nog goed ook. Dus mijn week is weer helemaal goed Haha! Haha! Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:26

Nou ook mijn week is helemaal goed. Ben vandaag voor het eerst sinds ruim 5 jaar buiten de deur op wedstrijd geweest. Had ontzettend veel spanning vanochtend, maar de tank was een echte super betrouwbare tank, geen pas verkeerd en hij trok zich van zijn hele omgeving niets aan. Ik heb heeeeeeerlijk gereden en ben super trots op mezelf en op Salvador natuurlijk. Heb al tegen S. gezegd denk eraan hij is voorlopig nog voor geen miljoen te koop, (daar was hij het natuurlijk niet mee eens maar het was ook spreekwoordelijk bedoeld).
Chrissy trek je van commentaar langs de kant niets aan, dat is alleen maar dik doenerij (weer iemand die denkt dat zij het ei uitgevonden heeft).

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:14

Was het nog helemaal goed gekomen met Gorez Joyce?
Ik vond de spuiten iid maar eng, en me moeder die 9x belde om een pincet whaha! Knipoog