Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Annemarie schreef:Tot nu toe niemand hier geloof ik.
in ht huisje...
tis hier nu erg stil.. weinig horsies en alleen daan...
rink schreef:jullie zijn echte pagina verzamelaars ist niet??? hebben jullie al zin in komende zomer?? of mei of herfst wanneer jullie ook komen? als jullie tenminste komen...tis hier nu erg stil.. weinig horsies en alleen daan...
ik weet niet of er al correctie is gemaakt dat daan met quinten in almere heeft gewoont want dat is niet zo zij heeft daar met philemon en zwelme gewoont. quinten was van ons.

Annemarie schreef:Ik kom ook in de zomer.
.. ik ben echt benieuwd, ben er nog nooit geweest. Annemarie schreef:http://www.leschevaux.nl/activiteitenkalender.htm
Kijk hier maar even.
Naar aanleiding van die kalender heb ik ff een vraag.
Bij een week staat er max.20 ...
Waarom is dit?
M3isSi3j schreef:Ik kwam er vroeger altijd.. weet iemand of Benz er nog staat!?

rink schreef:jullie zijn echte pagina verzamelaars ist niet??? hebben jullie al zin in komende zomer?? of mei of herfst wanneer jullie ook komen? als jullie tenminste komen...tis hier nu erg stil.. weinig horsies en alleen daan...
ik weet niet of er al correctie is gemaakt dat daan met quinten in almere heeft gewoont want dat is niet zo zij heeft daar met philemon en zwelme gewoont. quinten was van ons.

).

Is het nou Judith of Judit (of zij er meer varianten?) Die andere kan ik zo zien 

maar ik vind het altijd hardstikke gezellig!!