Denk dat weinig mensen jouw kendi zullen vergeten, jullie waren echt een mooi stel. Kendi zal er op een bepaalde manier altijd bij je blijven inderdaad. Je moet er echt niet aan odnerdoor gaan! Denk dat je er wel goed aan doet naar een nieuw paard te kijken, je kan zo leuk rijden en je hebt een paard veel te bieden.
Kate ik vind t knap van je dat je toch naar kamp gaat!! Het zal natuurlijk heel anders zijn dan eerst! Maar zoals je zegt je gaat er een topweek van maken!
Je kan altijd nog naar el-rancho, als je niet als leiding gaat...is niet verplicht om western te rijden. Volgens mij kwam je in week 7, want ik zou er ook zijn...gezellig! *edit* ik ben er ook!!
Whaha die foto's kiek echt geweldig! der zit echt vet veel power achter tivara denk!!? Ik vind het knap van je dat je haar zo bij je kan houden! lijkt me nog een hele klus!
Nou, eigenlijk gaat het de laatste tijd steeds beter In het begin pakte ze het bit vast en had ik dus hélemaal niks meer te vertellen. Nu moet ik wel denken van: Goh, over 200 meter moet ik draven, laat ik de rem is gaan zoeken
Jammer dat er van mijn spingles van donderdag geen foto's zijn, ging namelijk oa over een zwembad heenspringen (ja, serieus ) Al bijna kamp! Nog maar een weekje!