Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ninamoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:41

KylaLover schreef:
Vanaf Woensdag sta ik ook weer op Wennekers met mijn nieuwe aanwinst :D

Wat voor aanwinst!! Gezellig ! :o

Remark

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:53

Gezellig! Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:55

Densij2008 schreef:
hallo
met een beetje geluk sta ik vanaf 1 december op wennerkers met mn paardje alleen ben ik nog een beetje aan het kijken hoe groot de standaard boxen zijn iemand die dat weet?

anna

En sta je per vandaag op W? Op welke box is de keuze gevallen?

@Maximefleur, zat jij vandaag in de grote bak in de hoek op de stoel? En een vriendinnetje (?) reed op het paard? Ik reed op namelijk ook in de bak (maar niet op mijn eigen paard)

Wat zoeken mensen opeens veel naar een 'wedstrijd bijrijdpaard'. Ik hoop maar dat het aan mij ligt dat het mij in ieder geval heel erg zou afschrikken. Het komt op mij over alsof je alleen een paard zou willen rijden voor de wedstrijden, terwijl er zoveel meer is. Mocht ik ook een bijrijder zoeken (kans is klein), dan zouden wedstrijden met de tijd misschien een optie zijn. Maar een bijrijder die zoekt naar een 'wedstrijdpaard' hoeft niet eens te komen.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:24

MoOtJuHh schreef:
Densij2008 schreef:
hallo
met een beetje geluk sta ik vanaf 1 december op wennerkers met mn paardje alleen ben ik nog een beetje aan het kijken hoe groot de standaard boxen zijn iemand die dat weet?

anna

@Maximefleur, zat jij vandaag in de grote bak in de hoek op de stoel? En een vriendinnetje (?) reed op het paard? Ik reed op namelijk ook in de bak (maar niet op mijn eigen paard)

Wat zoeken mensen opeens veel naar een 'wedstrijd bijrijdpaard'. Ik hoop maar dat het aan mij ligt dat het mij in ieder geval heel erg zou afschrikken. Het komt op mij over alsof je alleen een paard zou willen rijden voor de wedstrijden, terwijl er zoveel meer is. Mocht ik ook een bijrijder zoeken (kans is klein), dan zouden wedstrijden met de tijd misschien een optie zijn. Maar een bijrijder die zoekt naar een 'wedstrijdpaard' hoeft niet eens te komen.

Ik zoek geen 'wedstrijd bijrijdpaard'. Ik wil het liefst gewoon een paardje waar ik lekker mee kan tutten en wandelen enzo, hoeft van my geeneens rijden te zijn.

Maar ik snap jou heel goed!

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:29

MoOtJuHh schreef:
Densij2008 schreef:
hallo

anna

Ik zat idd vanmiddag rond half1 op de stoel in de grote bak, mijn zusje was aan het uitstappen op Valiant :)

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:40

@Seleenntjee: Jouw verzoek om een verzorgpaard/bijrijdpaard komt al heel anders over ;). Dat klinkt voor mij meteen als iemand die voor het paard wil zorgen ipv alleen wil rijden. Was dus ook niet specifiek voor jouw bedoeld ;) Dus voel je niet aangeproken.

@Maximefleur: Toen was ik al klaar met rijden. Ik reed van 11.00 tot 11.45 uur ongeveer in de grote bak. Dan heb ik je dus waarschijnlijk niet gezien. Ik reed met z'n 2en en daarna kwamen er meer paarden bij, maar toen was ik al klaar. Dus jij was het niet.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:42

MoOtJuHh schreef:
@Seleenntjee: Jouw verzoek om een verzorgpaard/bijrijdpaard komt al heel anders over ;). Dat klinkt voor mij meteen als iemand die voor het paard wil zorgen ipv alleen wil rijden. Was dus ook niet specifiek voor jouw bedoeld ;) Dus voel je niet aangeproken.

Nee dat begrijp ik, maar ik dacht ik wi hier even op reageren omdat ikhet met je eens ben haha :)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:31

MoOtJuHh schreef:

@Maximefleur: Toen was ik al klaar met rijden. Ik reed van 11.00 tot 11.45 uur ongeveer in de grote bak. Dan heb ik je dus waarschijnlijk niet gezien. Ik reed met z'n 2en en daarna kwamen er meer paarden bij, maar toen was ik al klaar. Dus jij was het niet.

Om 11u was ik wel aan het rijden, in het donkerblauw op een geschoren bruin paard, in de grote bak!
Mijn zusje zat toen op de stoel ;)

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:52

A, dan heb ik je denk ik toch gezien. Ik reed op dat zwarte paardje met groene peesbeschermers en veel manen. Volgende keer zal ik het vragen of het Valiant (?) is.

Edit: Volgens mij herken ik je zusje wel. Haar heb ik beter gezien, omdat ze in de hoek zat.

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:09

Jij was niet degene met stang&trens toch?
Ik ging steeds halthouden omdat Valiant erg irritant was :P

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:47

Maximefleur: Nee dat was ik zeker niet. Ik reed op een Fries x Tinker en ging er eigenlijk uit toen diegene met stang&trens naar binnen kwam (toen werd het druk :P )

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:13

Heb je een foto van je paardje Mootjuhh? Ik kan m niet zo voor me halen haha

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:48

Ik reed toen op mij bijrijdpaardje. Op mijn eigen paard rijd ik altijd als eerste en meestal (heel) vroeg. Zal eens een foto maken van mijn bijrijdpaard, maar volgende keer vraag ik wel of jij het bent (of je zusje)

Ninamoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:39

MoOtJuHh schreef:
Ik reed toen op mij bijrijdpaardje. Op mijn eigen paard rijd ik altijd als eerste en meestal (heel) vroeg. Zal eens een foto maken van mijn bijrijdpaard, maar volgende keer vraag ik wel of jij het bent (of je zusje)

Rij jij op het paardje van Annemarie ?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:53

Haha ja is goed!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:23

Ik rijd 1 dag in de week op An haar pracht paardje.

Maximefleur, waarschuw je je zusje ook, dat als een vreemde opeens 'Maxime of Manon of Valiant' roept, dat ik dat dan ben :')

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:50

Hahaha :P

_Mariis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:15

Hallo allemaal! Ook ik sta sinds 1 december op stal Wennekers met mijn paardje Chica.
Ik ben ook op zoek naar een paddock maatje voor mijn dame deze winter.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:18

Ik ben sinds vanmiddag ook weer van de partij op stal. Staat een mooie lieve Haflinger merrie in de box waarin ik voorheen met Don Grego stond :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:39

KylaLover schreef:
Ik ben sinds vanmiddag ook weer van de partij op stal. Staat een mooie lieve Haflinger merrie in de box waarin ik voorheen met Don Grego stond :D

Wat voor paard heb je gekocht? :)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:43

Een lieve Haflinger merrie :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:44

KylaLover schreef:
Een lieve Haflinger merrie :)

Ah zo leuk, veel plezier met der!

_Mariis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:47

Een groepje paarden waar zij bij zou kunnen zou ze ook erg fijn vinden. Ze is erg sociaal en is naast dat ze gek is op andere paarden ook gek op mensen.
Wat een leuk groepsgesprek is dit trouwens! Ik ken nog maar weinig mensen, maar ik hoop zo ook wat meer mensen te leren kennen.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:15

_Mariis_ Laat je je paardje buiten zetten? Want dan kun je volgens mij aangeven dat ze samen mag (maar dat weet ik niet zeker). Als je het zelf gaat doen, kan je altijd nog een briefje in de kantine ophangen. Ik las wel eerder in dit topic (1 a 2 pagina's terug volgens mij) dat iemand anders ook een buiten-speel-maatje zocht.
Waar sta je met je paardje? In de paardenuitloop, of een gewone box of een luxe box? Mag ook per PB.

Voor de mensen die willen meeten, ik ben morgen weer heel vroeg :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:33

Misschien een rare vraag, maar mag je er altijd een keer komen kijken, om gewoon even rond te kijken? :o