Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
ivda schreef:die eos eieren zijn anders wel heel leuk hoor!
(ik zeg er maar niet bij dat ik er 5 heb)
ik baal echt heel erg vandaag en morgen![]()
ik had kaarten voor 3 dagen van casle fest in lissen, vandaag, morgen en zondag, en door een fout van mijn baas bij mijn werk moet ik vandaag en morgen werken, dag dag kaarten![]()
nu ga ik alleen zondag, maar is toch wel heel erg balen

lina1998 schreef:ivda schreef:die eos eieren zijn anders wel heel leuk hoor!
(ik zeg er maar niet bij dat ik er 5 heb)
ik baal echt heel erg vandaag en morgen![]()
ik had kaarten voor 3 dagen van casle fest in lissen, vandaag, morgen en zondag, en door een fout van mijn baas bij mijn werk moet ik vandaag en morgen werken, dag dag kaarten![]()
nu ga ik alleen zondag, maar is toch wel heel erg balen
![]()
gewoon niet gaan werken dikke doei hij maakt een fout jij niet
( loop zelf ook al 3 jaar kranten ) LauraBloem schreef:Netwerk svp of axender

kionasuppie schreef:Hee mensjees ik heb een paar vraagjes... het zou miss al gevraagt zijn maar ik lees niet alles bij ben een beetje lui:$
1. Moet je zelf krachtvoer meenemen? Kan, carmen doet het wel volgens mij, maar ik niet ik weet dat mijn paarden ook op vreemd terrein vreemde bix eten en anders heb ik mijn slobber waar ik de bix door gooi. moet je zelf maar even kijken.
2. Waar kan je je spullen kwijt? zadelkasten![]()
3. Ben je verplicht om hoog te springen bijv... met eigen pony.. ze kunnen je ook zonder eigen pony nergens toe verplichten je doet waar jij je goed bij voelt. mensen ergens toe dwingen kunnen gevaarlijke situatie's veroorzaken![]()
Ik mag morgen weeer naar huis en dan nog 3 weekjes en dan PK ofterwijl 2 dagen lina en dan pkXd