Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jiskaringo schreef:zo denken mijn ouders helaas niet. mijn moeder kan ik wel overhalen, maar mijn vader is nog echt van het ouderwetse. toen hij vroeger springwedstrijden had schoor hij de paarden toch ook niet ? heel vervelend.
heb het overigens nog niet gevraagd, maar ik weet dat ie zo gaat reageren
Marjolein29 schreef:jiskaringo schreef:zo denken mijn ouders helaas niet. mijn moeder kan ik wel overhalen, maar mijn vader is nog echt van het ouderwetse. toen hij vroeger springwedstrijden had schoor hij de paarden toch ook niet ? heel vervelend.
heb het overigens nog niet gevraagd, maar ik weet dat ie zo gaat reageren
Ik pies echt in mn broek van het lachen als je straks allemaal redenen noemt en je vader gewoon zegt van tuurlijk meissie is goed hoor.
maar ik ga het straks vragen , dus dan krijg je te horen of je mag lachen of niet 
je mag wel alvast een plekje op de begraafplaats voor me uitzoeken...
maar geen idee of ze eigenlijk al terug zijn, haha jiskaringo schreef:Marjolein29 schreef:
Ik pies echt in mn broek van het lachen als je straks allemaal redenen noemt en je vader gewoon zegt van tuurlijk meissie is goed hoor.
haha, dat zou echt wat voor mij zijnmaar ik ga het straks vragen , dus dan krijg je te horen of je mag lachen of niet
gina, me ouder komen me persoonlijk halenje mag wel alvast een plekje op de begraafplaats voor me uitzoeken...