We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:11

Oke nouja suus en jeroen hebben er nu al wel een paar gereden, dus die kunnen je dat wel vertellen denk ik :) ?

Britt_Sisi

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:48

ja maar ik ervaar het toch anders als hun haha! tis gewoon niet zo mijn ding! al was het wel een gezellige manege!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:05

Zo ik krijg de grote linnenkast van me oma. Echt een enorm ding! Ze moeten hem helemaal uit elkaar halen, dan in delen naar boven en dan weer in elkaar zetten. Ik denk dat die bijna tot me dak reikt. Moest me bed verplaatsen omdat daar waar me bed stond alleen die kast kan staan. Zal wel even een foto maken morgen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:07

Britt_Sisi schreef:
maar volgenmsij zijn al ndie paarden daar enorm slecht voor het been! maar ik ga nog wel een keer mee maar dan om te kijken..

Dat valt onwijs mee hoor. Alle paarden waar ik tot nu toe op heb gereden reageerde. Gewoon goed. Behalve Leopard dan maar de rest liep gewoon lekker door

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:09

Het is wel bekend dat Wanna niet fijn loopt als je haar vanaf het begin niet vooruit laat gaan. Misschien dat het daar mis ging?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:15

net gehoord dat het heel erg goed gaat met Faron en de ukkies :)
Faron mag gewoon bij het witje komen, en als het bruinte af en toe nog eens vervelend doet trekt ze zich er niks van aan.
Ze zijn zelfs al een beetje aan haar gehecht. toen ze niet achterhun aan de stal uit kwam begonnen ze te hinniken :P
morgen weer heen, eens kijken of ik mn moeder kan aanmoedigen ze een beetje te borstelen :D

en komende week ga ik een keer met Faron en iemand op de fiets naar buiten. of misschien met iemand de een hafje in de buurt heeft staan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:16

Ah leuk dat het zo goed gaat Lucy!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:40

Jammer Britt, dat je het toch niet helemaal leuk vond!
@ Lucy: Wat super!! En leuk dat je weer lekker naar buiten kan met dr nu :)

Ferro moest naar de smid vandaag, heb een andere omdat ik niet tevreden was over mijn vorige. Was niet tevreden over het resultaat en ook niet over hoe ze met Ferro om ging. Deze smid was heel geduldig maar wel gewoon duidelijk. Fer kon amper voetjes geven toen ik hem kocht, dat kan hij inmiddels gewoon heel netjes maar na een tijdje op 3 benen wordt hij het zat. De smid bleef hem gewoon vasthouden ookal ging Fer hangen en daardoor kreeg hij vanzelf wel door dat dat gewoon geen nut heeft en zijn laatste voetje was hij echt super braaf zonder ook maar 1x weg te trekken ofzo!
Hij vertelde me dat hij van zich zelf een heel klein beetje scheef op z'n voorbenen staat, hij heeft z'n voeten net wat naar buiten staan en als je daar geen rekening mee houdt met bekappen wordt dat steeds erger en groeien ze dus ook steeds schever. Hij heeft ze nu op de juiste manier bekapt om ze weer recht te krijgen, zal niet in 1x zijn omdat de overgang naar een andere beenstand dan veel te groot wordt.
En heb hem weer even met zadel en hoofdstel gelongeerd! Hij was heel braaf :D We gaan morgen weer even lekker 'naakt' longeren en door de bak scheuren, dat vind hij namelijk helemaal leuk en gaat hij echt enorm lopen showen enzo :')

Hij is nu trouwens weer dekenvrij, had hem 1.5 uur zonder deken staan nadat ik klaar was met longeren tot dat de smid klaar was en ik vond hem gewoon lekker warm voelen dus heb hem gewoon afgelaten. :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:35

Hmmm ik denk dat ik toch weer terug switch met mijn mol. Ik ga toch weer naar Liesbeth denk ik.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:13

:')

Afbeelding

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:15

_O- Waaahahahahaahah ohgod

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:49

@ suus ik zoals ik al zei denk ik dat ik gewoon het verkeerde moment was haha! maar ik wil nog een keer komen kijken! vanaf de kant heb ik toch meer overzicht!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 00:08

Zooo :) ik heb maandag voor 't eerst weer les! Het wordt vanaf nu wel priveles, want een vriendin waarmee ik altijd reed, gaat helaas weg. Ik ben erg benieuwd hoe t gaat! :)
@ linn; ze houden t spannend door liesbeht en annemarie erin te laten, omdat daar iedereen aan denkt!
@ ella; fijn dat je iemand hebt gevonden die m goed behandeld!
@ lucy; mooi dat het goed gaat! Hoop dat je mooi weer hbt als je naar buiten gaat

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 07:37

Ja maar iedereen zit zo overduidelijk op liesbeth..
Ze later iedere keer weer zien dat iedereen zegt van ik zit op liesbeth.
Ze lijkt en doet wel heel verdacht, maar daardoor denk ik dan toch weer van niet :P
Whaha het is zo dubbel allemaal xD

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 09:35

whahaha Kim! xD
maar ook best wel pijnlijk :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 09:55

Goedemorgen. Zometeen de crematie van me oma. Hopelijk wordt het niet teveel huilen want dat vind mijn met snow gevulde hoofd niet leuk denk ik. Loop ik zo de rest van de middag/avond met hoofdpijn rond. Vnaaf wel lekker paardrijden!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:02

Ik krijg zo wel te horen, wat de stal eigenaar van Twis haar been denkt, ben benieuwd.....

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 11:20

hoop dat het niet ernstig is simoon :(:)

bijna vakantieee :D :D :D

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:20

hee meiden, hier weer een klein berichtje dit keer vanuit New Zealand! het is hier echt prachtig en heb alweer hele mooie en leuke dingen meegemaakt!
volgende week ga ik op een echte nieuwzeelandse horseranch werken! dit houdt in dat ik elke dag ga paardrijden, paarden beleren(die met de treks mee moeten volgend seizoen), treks begeleiden voor alle leeftijden, en gewoon vrije tijd rijden (in de bossen en zee, ook zwemmen met ze) heb er echt ontzettend veel zin in en volgens mij zijn de mensen geweldig, het is een man van hier en zijn vrouw is nederlands, maar die is er volgens mij nu niet, misschien als ik er ben wel want ga er 2 weken werken! ik krijg dan accomodatie en eten, dus dat is echt super fijn.
heeel veel liefs, Fee

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:25

Klinkt super Fee!!
ben echt jaloers op je hoor!!
wil altijd al graag een keer richting australie/ nieuwzeeland

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:03

Iris heeft een forum gemaak waar je kan gokken op hoe de veulentjes er uit komen te zien.
en sax is ook drachtig, dat had ik niet verwacht :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:20

Nou de dienst van me oma was mooi. Ik hield het droog totdat me tante ging zingen. En daarna ging me moeder spreken en die moest ook weer huilen. Ik kan nooit zo goed tegen huilende mensen :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:29

En hoe is het met Twister Simone!

Lijkt me toch niet meer dan normaal dat mensen huilen op zulke momenten Lin, wel fijn dat het een mooie dienst was!

Patries en Britt waren mee naar Ferro en ze hebben wat leuke foto's gemaakt, zal zo een topicje maken :) En ik heb een nieuw dekje!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:31

Nee tuurlijk is het niet meer dan normaal :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:38

dekje :)
Afbeelding