Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat wordt poetsen straks
ik had ook wel heeeeeel erg mn best gedaan op dr knotjes..

Hij liep gisteren ook op z'n best! Die vlechten hadden zeker positieve uitstraling op hem. Hoogtepunten uit m'n proef; na de eerste keer groeten stoer wegdraven en net voor de C erachter komen dat ik op het verkeerde been lichtrijdt, net op tijd op het andere been...rechtergallop natuurlijk verkeerd , 3 x geprobeert te corrigeren, daarna maar door gegallopeerd...linker gallop lekker bokken, maar hij gallopeerde wel mooi door!...precies voor de jury lekker poepen...bij het verruimen van de draf nog es willen poepen en daardoor z'n sterkste punt verziekt...als een vliegtuig alle bochten door...als comentaar voor verzorging paard 'héél mooi' krijgen en dan toch net als de rest een 8...net een punt te weinig voor winstpunt. Maar ik was erg trots
Ik krijg de foto's niet direct vanuit m'n camera op de pc, ga ze eerst op cd-rom laten zetten.
die had ik prongelijk gemaakt hihihi, mijn naam is trouwens marianne
ik had trouwens nooit verwacht dat ik 3 de was
want zo super ging t niet haha maar goed gefeliciteerd ollivia schreef:haha waren de foto's wel goed gelukt juut? ik zag ze heel wazig arthur heeft er ook nog een paar van jou gemaakt, er zat er ook een bij van mijn jasdie had ik prongelijk gemaakt hihihi, mijn naam is trouwens marianne
ik had trouwens nooit verwacht dat ik 3 de was
want zo super ging t niet haha maar goed gefeliciteerd
Zie je wel dat je gewoon de superpennyprix gaat winnen, Hans heeft daar gewoon geen verstand van!