Ik ken het gevoel, vooral Starlight heeft het altijd zo warm....al vinden onze honden het wel lekker om tot hun buik in het water te gaan, koelt ook al wat af!
Ja haha, slaat nergens op! Zal wel een reden hebben.
Omdat je anders van je pony afstuitert als je je benen optrekt en krom gaat zitten, Nu moet je wel netjes gaan zitten omdat je geen steun aan je beuegels hebt
kim345
Geplaatst: 28-06-11 17:56
_Linn_ schreef:
Als je het warm heb, moet je je polsen onder de koude kraan doen, het helpt wel!
Dat is echt heerlijk, of als je een flesje water hebt en je zit buiten koud water net boven je knie gieten, Lekke koud!
Pfff jongens veel te warm voor een blanke hoor.. Ben benieuwd of het vanavond losbarst, zou het op zich wel tof vinden
Net Elliot weer even brinta gegeven hij zat weer lekekr te smikkelen, alleen zag ik dat zijn tandje nu schuin groeit dacht ik hij had geen trek om me goed te laten kijken dus kan zijn dat ik het verkeerd zag maar zal vanavond nog eens kijken na zn brinta.
_Steph_
Geplaatst: 28-06-11 18:11
mariekeoo schreef:
wat is cgi?
Je schrijft een portfolio en dat wordt beoordeeld. Als ze dan ergens vragen over hebben, dan moet je op gesprek komen om dat nog te bewijzen. Dat noemen ze je cgi gesprek!
Maar waarom moet je nu al een stageverslag schrijven als je nog stage moet gaan lopen? Das tog niet logisch want je weet nu tog helemaal niks van het bedrijf.....