En jij ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

WAUW !
! 
Liisette_ schreef:Jullie nog plannen voor de kerst nd NEW YEAR??

Elja schreef:Liisette_ schreef:Jullie nog plannen voor de kerst nd NEW YEAR??
Kerstavond feesten, eerste kerstdag bij Sjoerds ouders.. Echt een onwijze drukte daar aangezien iedereen in die familie minstens drie kinderen heeft. Heb er vrij weinig zin in maar voor Sjoerds moeder betekent het veel als ik kom
Tweede kerstdag naar Florence vliegen, daarna naar Milaan met de auto en vervolgens op oudejaarsdag naar Monaco om in Monte Carlo oud & nieuw te vieren. We hebben een hotel in de havenkom dus dat belooft een mooie nacht te worden
En op 2 januari pakken we het vliegtuig vanuit Nice naar huis.
Astor schreef:Annie_ schreef:Allowaa. Wedstrijd met jas ging best goed we hadden wel paar proef fouten omdat ik jas moeilijk uit de galop
Kreeg en dus het hals strekken indraf hals strekken in galop werd en ik extra volte moest rijden. Des ondanks hadden we
178 punten waar ik best te vreden over ben voor ons eerste B proefje en 3 de wedstrijd.
Anna: Deze foto's moest ik van Jennifer even aan jou geven/laten zien
Ik vind het er goed uit zien meis! Jij en Jas zijn een leuk stel!

Pebbs schreef:ATTENTIEEE!
Zijn er mensen die mee willen vrijdagavond 21 Januari naar JUMPING AMSTERDAM!
Ik ga kaarten bestellen, als degene die mee willen geld naar mij overmaken dan bestel ik kaarten in 1x, dan zitten we nog bij mekaar
Laat het even weten als je mee wilt, dan stuur ik via PB m'n rekeningnummer!
Kaartje is 25 euro
!