Kwam zondag Aad nog tegen, dat was voor het eerst dat ik m zag dat ik op mn paard zat.... Hij zat helemaal mn paard uit te checken (hij vond me toen idioot dat ik een driejarige net zadelmakke pony had gekocht, doen we het toch goed nu dat ik zelfs alleen naar strand kan en nu dan voorop met stalgenootje achter me ).
Saskia89
Geplaatst: 29-11-11 20:26
evdpanne schreef:
Neeee dat wil ik zien!
Ik ook Het is al meer dan een jaar geleden dat ik op een paard zat
Vandaag wel naar strand geweest of gaan we morgen op strand meeten .
antoinetje
Geplaatst: 03-12-11 22:24
Het bevalt wel in Nederland, ik moet alleen nog een baan vinden. Ben vandaag even naar het strand geweest, al in al bijna 2 uur weggeweest. Ik denk niet dat ik morgen met Major wegga, hij is nu 3 dagen achter elkaar bijna 2 uur weggeweest en dat is hij eigenlijk niet gewend dus ik wil even kijken of hij niet te stijf is en hemeven een dagje of 2 rust geven. Mischien volgend weekend of als je van de week vrij bent op een doordeweekse dag?
Absoluut! Ik ben vrijdag even naar het strand geweest en het is rnd de 40 minuten stappen voor ons ( we gaan niet zo snel) en dan ben ik bij Meeuwenoord. Ik wil wel een keer doorijn tot aan Langerveld maar dan moet Major eerst een beetje conditie opdoen