Fijn dat de polderdag zo goed is verlopen! Waren er veel mensen? Toen ik op stal kwam was alles al weer weg en opgeruimd. Het was inderdaad lekker rustig op stal en ik heb echt heerlijk gereden! Venga liep heel lekker. De wei doet hem wel goed.
Balen dat King viel. Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Splinter
Geplaatst: 13-05-10 20:44
fijn dat het allemaal goed verlopen is!! ben wel benieuwd naar foto's!
_baxter_
Geplaatst: 14-05-10 09:14
Goeiemorgen!!
Ja polderdag ging heel goed In het begin was het heel rustig maar rond 12 uur volgens mij kwam het allemaal ineens binnenstromen...
Ik moest heel erg lachen bij de rassenshow, er waren een paar mensen aan het kijken waar Brave en Bax stonden ( bax was er ff uit om lekker geknuffeld te worden). Maargoed, ze keken dus van het kaartje met Mini- Appaloosa naar Brave en weer terug. Zegt Desiree: "De mini- appaloosa staat hier hoor!" De bezoeker: "Ja ik dacht al, waar is die Mini- Appaloosa dan...."
Later die dag, paarden binnenhalen, had ik een gigantisch grote vos gepakt, komt Marion ( van Abeltje ) aanrennen, schrikt dat paard.... Ik vloog bijna..
@ Splinter: Desiree heeft heel veel foto's gemaakt
cykie
Geplaatst: 14-05-10 11:22
Goedemorgen allemaal. Het was inderdaad een zeer geslaagde dag gisteren. Erg druk. Veel geïnteresseerde mensen. Dat weet je maar nooit op zo'n dag. Was echt heel leuk opgezet al die activiteiten. Het was onderling ook heel erg gezellig vond ik. Leuk om zo een hele dag op de stal door te brengen. Ik weet niet wat Fa van al die aandacht vond bij de rassenshow. Ben af en toe wezen kijken en toen dacht ie misschien. Waarom sta ik hier in het kamp en niet in de wei. Hij mag ook wel een steentje bijdragen voor z'n eten.
Kimbaie
Geplaatst: 14-05-10 15:29
Aloa,
Ik wilde gister wel kijken, maar eigenlijk was een dagje bankhangen ook wel eens lekker en kon er dus echt niet vanaf komen.
Ik heb vandaag heerlijk met Venga gesproken. Voor het eerst onder de man na alle ellende en meneer had er echt ontzettend veel zin in. Ondanks dat was hij toch weer wat vooruit gegaan. We moeten ook weer vaker oefenen want begin juni gaan we weer crosslessen.
PowerHorseW
Geplaatst: 14-05-10 18:41
desiree : show de fotos
kimbaie: ja zag je rijden, eerst in de bak zag er goed ontspannen uit !!! en je bedoelt denk ik gesprongen en niet gesproken ?? praten met je paard kan ook leuk zijn
vandaag in de ochtend met king en chippy naar buiten geweest, paardjes waren weer stomverbaasd dat ze niet met de groep naar de wei mochten . in het park waren ze egt heel erg braaf! heb lekker kunnen rijden en ja hoor meneer verloor zijn ijzer komt altijd met meerdere toch ?
Hahahaha ik had een heeling met mijn paard met jomanda, maar jij gaat het gesprek zelf aan met je paard hahahaha Je mag ook wel even met Tiff spreken als je wilt hoor
_baxter_
Geplaatst: 14-05-10 19:25
_baxter_
Geplaatst: 14-05-10 19:44
Net gegeten, heb toch zo gelachen..... Wil mijn aardappel doorprikken, breekt mijn vork doormidden!!!
Bax was vandaag trouwens wel weer vervelend hoor... Wilde met hem gaan wandelen, in het begin liep ie wel lekker mee, maar een stukje verder begon het allemaal... Hij stopte en wilde geen stap meer zetten Dus ik maar vechten, na 10 minuten te hebben gevochten zette hij een paar stappen en stopte hij weer. Dus weer vechten, 10 minuten lang, doet ie weer een paar passen en stopt ie weer. Zo ging dat een tijdje door en toen gaf ik het op, ben terug naar stal gegaan, helemaal kwaad op hem.... En hij was natuurlijk helemaal blij dat het hem weer was gelukt en liep nu wel door. Oh, wat was ik boos op hem zeg!! Terug naar het land gebracht, inmiddels wel afgekoeld natuurlijk, en hij nog steeds helemaal happy... Zet hem dus weer in het land, hij terugrennen naar de anderen, en dan denk ik toch weer: Wat ben ik toch blij met mijn verzorgpoown ( Vraag me niet waarom! ) Denk dat hij ff wil weten hoe ver hij kan gaan bij me...
En had Venga nog nieuwe roddels Kim? Ik heb vandaag met Noah heerlijk op de baan gedraafd, alleen! Zo trots ben ik op hem, hij is zo braaf geworden. Als het zo door blijft gaan kan ik eens proberen naar buiten te gaan. Vind alleen die trekkers zo eng..
taverno
Geplaatst: 14-05-10 20:14
Goed van je Noah. Weer een stapje verder. Trekkers,daar is tence ook zo bang voor.Ik kom er echt niet voorbij.het is altijd hopen dat er een inhammetje is waar hij kan staan en dan moet Malvin er voor blijven staan. Sommigen rijden echt hard hoor.
ja trekkers, vind zelfs king spannend!! als die de kans krijgt draait die om doormiddel van een stijgering en wil die terug rennen. alleen is dit nooit mogelijk
Ja ik weet dus totaal niet hoe hij gaat reageren erop. Misschien moet ik vragen of Cees eens een paar keer op het terrein heen en weer rijdt. Hij wilde al niet langs een stilstaande namelijk toen Herman bezig was met het schrikdraad .
tsjaa het is vreselijk om te zien! maar ja hier bedoelen ze mee dat je bitloos moet rijden?! heb ernaar onderzocht maar veel bitloze hoofdstellen werken dan wel op een andere gruwlijke manier in
Gruwelijk gewoon hoe sommige mensen met hun paard om gaan...
Ik heb medelijden met de paarden, maar ook met de mensen, je bent gewoon zielig als je je paard zo verschrikkelijk hard slaat en hem zo verschrikkelijk hard in zijn mond rukt... :'(