Cassidy schreef:Dames, volgend jaar weer ponykamp?
Oef, ik ben net weer een béétje aan het herstellen....
Dus ja natúúúúúrlijk volgend jaar weer Ponykamp!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
San1978 schreef:IJp, ik heb effe reclame voor je gemaakt hoor
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=1184516
Krijg ik nou korting?
Beau, wat een typisch gevalletje miscommunicatie zeg! Wat zal jij pissig zijn geweest!
San1978 schreef:Prince, Purple Rain en zo is het cirkeltje weer rond :-D.
@Es, ja hij wordt 5 maart 3 dus ik krijg tot aan januari 2x in de week grondwerkles met hem en dan gaat hij als alles goed gaat in januari voor 2 maanden full-time in training. Daarna is het even kijken of langer nodig is of dat bijv. een combinatie ook zou kunnen zodat Kim hem nog wel regelmatig maar niet meer dagelijks traint. Dit laatste zou na 2 mnd. wel mijn voorkeur hebben want dat scheelt heel veel geld, maar hij moet er ook wel aan toe zijn, anders plak ik er nog een maand aan vast. Spannend allemaal hoor! Ik wil zo graag dat het allemaal perfect gaat!
Heeft Morris trouwens wel al training gehad of is hij ook alleen nog maar zadelmak? Ze zijn even oud toch? Wel leuk trouwens, want dan kunnen we zo af en toe eens lekker tegen elkaar aan klagen. Het is altijd prettig om mensen te kennen die in dezelfde fase zitten
.
marjolijn81 schreef:stond ik gister met mijn goede gedrag te roepen:
"justaprincesswithsorefeetinthepurplerain joehoe justaprincesswithsorefeetinthepurplerain hier ben ik, kijk een justaprincesswithsorefeetinthepurplerain "
gewoon geen reactie...jammer erg jammer!
Dus toen een harde Kill Bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ze keek...denk dat ze toch liever met die naam geassocieerd (hoe schrijf je dat) wordt?
KimLittle schreef:marjolijn81 schreef:stond ik gister met mijn goede gedrag te roepen:
"justaprincesswithsorefeetinthepurplerain joehoe justaprincesswithsorefeetinthepurplerain hier ben ik, kijk een justaprincesswithsorefeetinthepurplerain "
gewoon geen reactie...jammer erg jammer!
Dus toen een harde Kill Bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ze keek...denk dat ze toch liever met die naam geassocieerd (hoe schrijf je dat) wordt?
Ik ben trots op onze pony!

.
.
...

essiedepessie schreef:Dat is wel waar natuurlijk, dat was met die cash ook zo die hoefkatrol 4 bleek te hebben na de foto's...