Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:21

Cassidy schreef:
Dames, volgend jaar weer ponykamp?

Oef, ik ben net weer een béétje aan het herstellen....
Dus ja natúúúúúrlijk volgend jaar weer Ponykamp!!!

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:34

Uiteraard! En wat dacht je van de Freestyle wedstrijd in December? Het kerstfeest en het oud & nieuwfeestje? De trailavonden?

Verder hebben wij Penny's onze eigen afscheidingsbeweging en doen we regelmatig iets gezelligs. In de zomer boeken we ergens een leuke buitenrit of we gaan (zoals bijv. a.s. zaterdag) gezellig naar de film en daarna uit eten. Er is genoeg te doen hoor, maar altijd aan jezelf of je er aan mee wilt doen of niet. Het is absoluut niet verplicht!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:35

Tot morgen ladies!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:40

Tot morgen :wave:

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 17:39

San1978 schreef:
IJp, ik heb effe reclame voor je gemaakt hoor ;-)

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=1184516

Krijg ik nou korting :P ?

Beau, wat een typisch gevalletje miscommunicatie zeg! Wat zal jij pissig zijn geweest!

Thnx San.
Eerst maar eens kijken of ze wat gaan bestellen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:39

San1978 schreef:
Prince, Purple Rain en zo is het cirkeltje weer rond :-D.

@Es, ja hij wordt 5 maart 3 dus ik krijg tot aan januari 2x in de week grondwerkles met hem en dan gaat hij als alles goed gaat in januari voor 2 maanden full-time in training. Daarna is het even kijken of langer nodig is of dat bijv. een combinatie ook zou kunnen zodat Kim hem nog wel regelmatig maar niet meer dagelijks traint. Dit laatste zou na 2 mnd. wel mijn voorkeur hebben want dat scheelt heel veel geld, maar hij moet er ook wel aan toe zijn, anders plak ik er nog een maand aan vast. Spannend allemaal hoor! Ik wil zo graag dat het allemaal perfect gaat!

Heeft Morris trouwens wel al training gehad of is hij ook alleen nog maar zadelmak? Ze zijn even oud toch? Wel leuk trouwens, want dan kunnen we zo af en toe eens lekker tegen elkaar aan klagen :D. Het is altijd prettig om mensen te kennen die in dezelfde fase zitten ;) .

Morris wordt 15 juni drie, die heeft anderhalve maand training gehad in juni en juli en heeft nog wel een maand nodig voor ik er op durf, haha.. ook omdat er nu best wel wat tijd tussen zit. Hij kon dus sturen en harder en zachter etc.

Ik vind het al ruim een jaar allemaal erg spannend! :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:28

We gaan er gewoon voor!

Goodmorning all trouwens! Ik heb een ijspegel aan mijn neus hangen!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:31

stond ik gister met mijn goede gedrag te roepen:

"justaprincesswithsorefeetinthepurplerain joehoe justaprincesswithsorefeetinthepurplerain hier ben ik, kijk een justaprincesswithsorefeetinthepurplerain "

gewoon geen reactie...jammer erg jammer!

Dus toen een harde Kill Bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ze keek...denk dat ze toch liever met die naam geassocieerd (hoe schrijf je dat) wordt?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:45

Koud he buiten! woehoeoeoe! jakkes...

De dokter gaat vandaag naar morris beentje kijken, zucht....

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:49

marjolijn81 schreef:

"justaprincesswithsorefeetinthepurplerain joehoe justaprincesswithsorefeetinthepurplerain hier ben ik, kijk een justaprincesswithsorefeetinthepurplerain "

Dus toen een harde Kill Bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ze keek...denk dat ze toch liever met die naam geassocieerd (hoe schrijf je dat) wordt?

Ik ben trots op onze pony!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:50

Oh jee Esther, gaat het al wel wat beter met 'm?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:56

KimLittle schreef:
marjolijn81 schreef:

Ik ben trots op onze pony!

Hahaha dat heb jij hem zeker ingefluisterd! *D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 07:57

Je ziet in principe niets aan hem als ie loopt, hij loopt niet kreupel, maar ik hoor en zie de hele tijd dat kootgewricht knakken en bewegen, en ik vin het dood eng... maar t zal wel zijn omdat hij het verkeerd belast op het moment vanwege die zweer nog.... Ik wil het alleen graag zeker weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 08:01

Good morning! Het is KOUD buiten brrrr :\

Ben benieuwd wat de dokter zal zeggen over Morris z'n beentje Es. En ook wat Roxy nou heeft, ze was echt zielig gisteren met dat beentje :(:)

Marjolijn: Vind wel dat dat de wedstrijdnaam van Billy zou moeten worden ook al luistert ze er niet echt naar :P

Ik heb het paard van Sinterklaas vanmorgen geziiiiieeeeeen!!!! :):)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:21

Getver Es, ik hoop ook dat het daardoor komt en niet dat het iets anders is. Arme poown :(:) .

Hahaha Mayo: wie had nou kunnen denken dat onze aller Lady Lovely Locks zich zou ontwikkelen tot een echt Kill Bill _O- .

Beau: heb je de èchte Americo gezien???? Cool!!!

Over Sinterklaas gesproken, we hebben dit jaar een andere Sinterklaas -O- ...

Wat raden jullie mij trouwens aan voor de keuring van Storm: wel of geen foto's?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:32

Tja.. ik heb geen foto's gedaan, ik vond em toen te jong...

Maarja.. dat is denk ik een beetje je eigen gevoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:38

WAT? Een andere Sinterklaas?! Zou ik dan ook al Sinterklaas hebben gezien misschien? Maar die man die naast Americo liep had geen eens een baard :oo

Voor wel of geen foto's moet je eigenlijk je eigen gevoel volgen. Persoonlijk zou ik het niet doen, hij heeft alleen nog maar in de opfok en in de wei gestaan. Vaak als er echt iets is komt dat ook wel bij de gewone keuring aan het licht. Maar als jij je er prettiger bij voelt dan moet je het doen ;)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:50

ik heb advies van de dierenarts gevraagd. zij zag niets verdachts om een foto van te laten maken...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:51

jeeee sinterklaas leuk! moeten we ook op stal vieren met een echt paard enzo!! of doen we dat elk jaar al en loop ik achter?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:58

Ik zou wel foto's doen. Ook al heeft hij alleen nog maar in de opfok gestaan, er kan wel degelijk een probleem zijn dat misschien pas aan het licht komt als je wat langer bezig bent.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:02

Dat is wel waar natuurlijk, dat was met die cash ook zo die hoefkatrol 4 bleek te hebben na de foto's...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:09

Hoekatrol 4, da's wel heel ernstig. Welke Cash is dat eigenlijk waar je het over hebt?

Ik moet idd wel bekennen dat ik sinds ons bezoekje aan de kliniek weet hoe Whis d'r benen zijn, dat de (super)beoordeling die ze daar heeft gekregen me wel een geruststellend gevoel heeft gegeven. Dus achteraf gezien vind ik het wel erg fijn dat ik nu weet hoe haar benen zijn van binnen :j

@Marjolijn: Goed plan! Alleen moeten we dan wel even een paard wit verven :Y)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:14

essiedepessie schreef:
Dat is wel waar natuurlijk, dat was met die cash ook zo die hoefkatrol 4 bleek te hebben na de foto's...

Maar die liep al niet lekker zonder dat er wat mee gedaan was.
Was jij al op stal dat Eef Balou kocht? Tweejarige hengst, bleek een cyste in zijn straalbeen te hebben, dat was ook snel over. Gaaf dier, doodzonde gewoon.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:17

Beau, Cash was die hengst uit hongarije die samen met die jaarling van Pieter aankwam.. een voshengst van 4 jaar. Nooit wat mee gedaan, die kwam in mei of juni ofzo? Knap ding, is mee gegeven aan soering.... arm dier.

Balou ken ik niet nee, maar wat erg zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:19

Oh ik schrok al, aangezien die van Pieter nu ook Cash heet := Vreselijk hoor al die aandoeningen ;(