Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MiltonB schreef:winnitou schreef:ik heb iets met mijn handen gedaan maar wat? Heb allemaal kleine blaasjes op mijn handen, links iets erger dan rechts en het jeuks als een tierelier. Heb het vorige week ook al een keer gehad. Ben benieuwd wat het is en nog nieuwsgieriger naar wanneer het weer weg is.
in de tuin gewerkt??
winnitou schreef:Ik heb vandaag op de dijk gewandeld. Dat was natuurlijk een beetje spannend, dus ook weer moeilijk te zien omdat ze op "eieren" liep. Verder heb ik haar niet laten draven.goedenavond dames,
heb geen fut om alles bij te lezen, belangrijke zaken aub nog een keer herhalen:
Hoe gaat het met Liquita?

MiltonB schreef:winnitou schreef:Ja ik had me vandaag ook verstopt, op de camping in Doorwerth, heb mijn ouders geholpen de boel voorelkaar te maken
en gelukt allemaal??
xan schreef:Ik weet niet precies wat Liquita heeft. Ze loopt nog steeds niet goed. Ben afgelopen dinsdag toch de les uit gegaan. Ik kan helemaal niks ontdekken aan haar benen, het lijkt erop dat ze links voor haar pas niet af kan maken.En wat is er precies met Liquita ???
(noem anders even de blz waar dat staat)
Tjemig wat mis je veel als je een weekend weg bent.