Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:ik heb de mooiste niet gekozen qua scherpte en belichting want die waren er zeker !
Maar naar waar ik er een beetje normaal op sta
Jastrade doe al vast wat gymastiek
Strekkeeen!
Op adem komen is ook belangrijk!
Dressuurenn...
Kijken of we onder het zadel ook kunnen strekkenkrijg er dan niet rond hoor eerste paar passen wel
Galopeeereeennn ze had er zin in![]()
De weiii met destenyy
Tja ik heb een rare houdingme benen leide ook afentoe een eige leven
De fotos zijn erg achter uit gegaan door photobucket en door verzenden
Dus je hoeft niet naar qualiteit te kijkenmaar het is gewoon voor dat jastrade er op staat

Jane_ schreef:Maarre, Em, ik zou ook wel graag nog wat foto's van Sam en mij willen zien, want nu loop je dat eigenlijk voorbij en ga je die van Iris enzo wel doen.
Astor schreef:Jane_ schreef:Maarre, Em, ik zou ook wel graag nog wat foto's van Sam en mij willen zien, want nu loop je dat eigenlijk voorbij en ga je die van Iris enzo wel doen.
Nou denk dat Emma nog wel meerdere foto's moet bewerken en toesturen naar iedereen.
Ik wacht ook nog steeds op mijn foto's van mijn wedstrijd met Twingo.
Maar goed ik wacht wel. Ze heeft het vast druk. Had jij er trouwens ook nog een paar Jane?
Die jij had gemaakt?
Thanks voor je compliment trouwens
Astor schreef:Jane_ schreef:Maarre, Em, ik zou ook wel graag nog wat foto's van Sam en mij willen zien, want nu loop je dat eigenlijk voorbij en ga je die van Iris enzo wel doen.
Nou denk dat Emma nog wel meerdere foto's moet bewerken en toesturen naar iedereen.
Ik wacht ook nog steeds op mijn foto's van mijn wedstrijd met Twingo.
Maar goed ik wacht wel. Ze heeft het vast druk. Had jij er trouwens ook nog een paar Jane?
Die jij had gemaakt?
Thanks voor je compliment trouwens
Ze wil nu ook eerst al onze foto's bewerken voordat ze ze opstuurt. Van mij hoeft het niet. maar ze wil het zelf graag
Het zijn er alleen wel 200

!
! Iriis_ schreef:Hihi ik geloof dat Emma een beetje ijverig is somsZe wil nu ook eerst al onze foto's bewerken voordat ze ze opstuurt. Van mij hoeft het niet. maar ze wil het zelf graag
Het zijn er alleen wel 200
maar eh.. zit je nou zo kort Anna? Ahtnamas schreef:@ Iris, wat heb je toch een heerlijk paardje! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's.
@ Jane en Anna, leuke foto'smaar eh.. zit je nou zo kort Anna?

van alles wat niet moet