niet doorverklappen. was maandagavond vergeten mijn wekker te zetten. en werd dinsdag wakker gebeld door een vriendje van rene waar hij bleef. lekker uitgeslapen hoor. erg he. is me nog nooit gebeurd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:de wedstrijd van de 7e gaat dan ook niet druk worden. niemand van buitenaf denk.k
) 
mntj schreef:meelen schreef:Hebben jullie nou op late leeftijd kinderen gekregen of ik zo jong?
Ik ben al jaaaaaaaaren uit die dingen die jullie schrijven.
sorry je kan het ook anders bekijken. misschien zijn wij jonger.
zeg het nu netjes net tikte ik het andersom in.![]()
als je nu oplet ben je vast op de hoogte voor als er kleinkinderen komen. alhoewel het dan ook alweer verandert is.

mntj schreef:ach bij nacht een man bij dag een man is mij geleerd.
niet doorverklappen. was maandagavond vergeten mijn wekker te zetten. en werd dinsdag wakker gebeld door een vriendje van rene waar hij bleef. lekker uitgeslapen hoor. erg he. is me nog nooit gebeurd.
xan schreef:mntj schreef:de wedstrijd van de 7e gaat dan ook niet druk worden. niemand van buitenaf denk.k
Gister had Marleen het er nog wel over om mensen te gaan bellen/uitnodigen omdat ze nu voor 2 dagen jury heeft.
Eerst maar even afwachten of dat van Meisie echt is. (wel een geval van spuit 11 vind ik eigenlijk)

mntj schreef:meissie schijnt een hele grote bult te hebben volgens chantal. neem aan dat die niet zomaar loopt te gillen.