Vandaag lekker relaxed dagje, zo eerst even naar de stad en dan 2 uurtjes school.
Marijke gefeliciteerd! Is inderdaad een coole naam.

En Lotte sterkte!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ChantalSmook schreef:Oh stinkmodder lotte! Ouderdom? of is ze ziek?
Wel gaaf paukeis dat eigenlijk moeilijk? Kheb dat op cahama in de binnebak een keer mogen doen, maar vond het best raar omdat je echt alleen je teugels hebt
verder geen been of zithulp.
Lottyy schreef:Karren is cooooooool
Behalve als je omvalt
Wij deden dat altijd met Kay, maar dan geen wedstrijden, gewoon lekker door het bos sjokke of crosse
En Lotte sterkte!
Met Speedy gaat t wel goed de laatste tijd he!
Beter als vorige winter geloof ik??
En Marijke gefeliciteerd!

Hoop dat het zondag ook zo'n lekker weer is, want dan ga ik zeker een lekker ritje maken 
Maar alles komt goed, daar moet je maar aan denken 
En toen even naar huis gegaan en omgekleed en buitengereden. Op het zandpad kwamen we een ligfiets tegen dus toen draaide ze super hard om en rende terug naar de manege maar daarna was het op wat dingetjes na opzich nog wel goed gegaan.
Zal er ook wel aan hebben gelegen dat ik al best lang niet meer buitengereden had. Is wel echt zooo relaxed jongen met dit weer lekker met je pownie door het bos gassen
Was wel heel erg gezellig, enne las net de facny, hadden weer van die leuke pakket voor 15 euro, had ik de vorige keer ook besteld
maar waren allemaal al op.
echt gemist!

Wel met een foto van iemand anders maar dat maakt niet uit