Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het ging heel goed
hoofdstel is nog een beetje gefantaseerd, want haar hoofdstel paste jlo niet. 

AnnemiekvM schreef:Daar ben ik weer. Heb vanmorgen gewerkt. Maar heb wat last van diaree (gedver) door de antibiotica. Vanmiddag dus maar naar huis. Morgen ga ik weer een ochtend proberen en dan lekker weekend.

Alleen nog wel erg slapjes en duizelig. Dus morgen maar weer even aansterken en dan hopelijk zaterdag weer werken. Kan alleen nu niet bij de training zijn vandaag.. das wel balen, maar ja het is niet anders, daar heb ik de kracht nu echt nog niet voor, hopelijk morgen avond even rustig aan proberen en zondag lekker knallen op het NK! Laatste keer helaas, zal het wel gaan missen! Maar we blijven wel bodyjammen, dus het clubbie valt niet uit elkaar, dat is wel leuk natuurlijk!
hopelijk gaat het morgen wel goed!

Succes met het NK! 

wat is hij ook lekker hea! 

Ik dacht dat het vol stond, maar elke keer komen er toch weer paarden bij.

x_kelsey_x schreef:Hoi
Met mij gaat het al weer een stukje beterAlleen nog wel erg slapjes en duizelig. Dus morgen maar weer even aansterken en dan hopelijk zaterdag weer werken. Kan alleen nu niet bij de training zijn vandaag.. das wel balen, maar ja het is niet anders, daar heb ik de kracht nu echt nog niet voor, hopelijk morgen avond even rustig aan proberen en zondag lekker knallen op het NK! Laatste keer helaas, zal het wel gaan missen! Maar we blijven wel bodyjammen, dus het clubbie valt niet uit elkaar, dat is wel leuk natuurlijk!
@annemiek: Vervelendhopelijk gaat het morgen wel goed!
@anneke: het ziet er echt niet raar uit met dit zadel!
vond ik ook wel. ze heeft vind ik wel een beetje wat weg van een renpaard met een engels zadel op

Moet alleen nog wel even aansterken, maar ja dat is ook logisch als je een paar dagen rustig aan moet doen.

die stonden nu in de hooischuur naast de shetjes, zijn ook 2 stallen bij gebouwd voor de oudjes en hun.