jaa dat dacht ik ook vandaar... uhm en als we kentucky willen of burgerking, ze zitten naast elkaar(A) dusssss
annika_s
Geplaatst: 23-01-09 20:29
indeling vind ik prima!
Oww ik had net wat Was ik op de manege denk nog ff rijden zit ik er op pats boem alle lichten uit Er was natuurlijk ook nog een les bezig dus al die knollen in de stress Hahah hebben ze een pad van verlichting gemaakt met auto's haha maarja verder hadden we niks...ik blij dat ik weet waar al men spullen liggen haha want moest alles in het donker doen haha neep stond me echt als een aan te kijken van wat doe jij nou Nja toen maar weer naar huis gegaan hihi
gelukkigg ik heb net even gekeken op www.weeronline.nl en volgens deze site blijft het zaterdag zondag droog in Mijdrecht!!:D ZOU TOCH WEL MOOOOII ZIJN!!!
annika_s
Geplaatst: 23-01-09 21:34
nikje schreef:
ohh stoom uitgevallen?
indeling is prima.. sjoos does jij bij mij of bij lau?
pff ik had gister nog les om half9, die ging dus niet door. heb wel nog zitten wachten tot het licht werd, om 10 voor 9 pas. toen gingen we nog met zn 7en rijden
Francis, chels was heel stout met uit de bak halen nettie nam lara mee naar stal zodat die haflingers van hun erin konden. maar voor de kantine staat chelsea oppeens stil en begint naar achter te bokken. dus lara vloog achteruit met nettie en kon ze haar niet meer houden.
Zag vanmiddag dat meisje wat unique gaat leasen. Ze was een vriendin van mij op de middelbare school.