Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb ik ook wel nodig jammer genoeg

.
. En later heeft hij ook nog één keer heel laag gebokt, echt heel laag. Tja meneer krijgt praatjes.. En op een gegeven moment weet ik niet meer wat te doen, daarom wil ik ook graag weer een keer met hem lessen.

Naoom_ schreef:
Net terug van Blando, zit nu lekker in pyama.
Heb hem gereden maar het ging echt, poedersuiker. Heb hem bitloos gereden, volgende keer maar met bit rijden. Hij wilde telkens niet op en/of van de hoefslag af en parkeert zichzelf in het hek. Heb hem wel af en toe een tik gegeven en toen kreeg ik voor het eerst een bok terug. En later heeft hij ook nog één keer heel laag gebokt, echt heel laag. Tja meneer krijgt praatjes.. En op een gegeven moment weet ik niet meer wat te doen, daarom wil ik ook graag weer een keer met hem lessen.
.

geen reet te doen
Gelukkig heb ik lekker lief paardje en verzorgpaardje anders had ik me helemaal te pletter verveeld : ahum.. :
Maar kreeg lekker wel complimentje dat het er goed uit zag.. haha gelukkig donderde ik der elke keer in de donkere hoek bijna vanaf en niet midden in de bak (naja zien we door de vingers
)
spettertjuh schreef:Naoom_ schreef:
Net terug van Blando, zit nu lekker in pyama.
Heb hem gereden maar het ging echt, poedersuiker. Heb hem bitloos gereden, volgende keer maar met bit rijden. Hij wilde telkens niet op en/of van de hoefslag af en parkeert zichzelf in het hek. Heb hem wel af en toe een tik gegeven en toen kreeg ik voor het eerst een bok terug. En later heeft hij ook nog één keer heel laag gebokt, echt heel laag. Tja meneer krijgt praatjes.. En op een gegeven moment weet ik niet meer wat te doen, daarom wil ik ook graag weer een keer met hem lessen.
Hij is echt wel een beetje stout op het moment, ik weet het. Hij doet het bij mij ook hoor. Pak maar rustig het hoofdstel Naomi, meneer weet heeeeel goed wat een bit is en hij vindt het ook echt niet leuk dat dat ding in zijn mond hangt maar dat is zijn probleem.
Bokken heb ik nog niet van hem gehad, gelukkig maar..............

Lay schreef:wie wil er morgen, za. Ochtend of zondag met mij en mijn adhd paard mee naar buiten?